A chce viesť príkladom.
Aj keď Ubisoft patrí medzi najväčších vydavateľov na svete, konkurencia je vždy veľká. Jedným z receptov, ako zostať na vrchole je podľa európskeho šéfa Ubisoftu Alaina Correa vytváranie nových úspešných značiek popri staraní sa o už existujúce a taktiež aj tvorenie nových herných žánrov.
„Je to výzva, pretože potrebujete veľa talentu na to, aby ste to dokázali, takže neustále najímame nových talentovaných vývojárov a plánujeme to robiť aj v najbližších piatich rokoch. Sme radi že máme fanúšikov značiek ako Assassin’s Creed a Ghost Recon, no postupom času si uvedomujeme, že teraz je ideálny čas, aby sme investovali do nových značiek.“
„Objavujú sa nové technológie. PC je v rýchlom vývoji, budúci rok nás čakajú nové konzoly, rozbieha sa streamovanie a je tu taktiež cross-play. Toto všetko dáva skvelú príležitosť na to, aby sme vytvárali nové žánre, nové zážitky a nové herné značky. A keď sa nám zadarí, tak s nami tieto značky budú dlho.“
Bez ohľadu na to, čo si o Ubisofte subjektívne myslíme, faktom zostáva, že ide o jedného z mála herných vydavateľov, ktorý v posledných rokoch priniesol veľké množstvo nových značiek a aj experimentálnych projektov a to treba nepochybne oceniť.
Hry ako South Park: The Stick of Truth, The Crew, Valiant Hearts, Watch Dogs, The Division, Child of Light, Grow Home, For Honor, Transference či chystaný Gods & Monsters by totiž u mnohých vydavateľov nemali šancu.