Vývoj sa poriadne natiahol a predražil.
Možno si ešte spomeniete na celkom vydarenú kórejskú stratégiu Kingdom Under Fire z roku 2001, ktorá dostala ešte ďalšie tri pokračovania s podtitulom The Crusaders, Heroes a Circle of Doom. Túto celkom vydarenú sériu si obľúbili nie len hráči, ale aj recenzenti, ktorí hru prijali veľmi pozitívne.
Úspech samozrejme podnietil vývojárov zo štúdia Blueside a Phantagram k tomu, aby začali pracovať na ďalšom pokračovaní. tentoraz to mal byť Kingdom Under Fire II, ktorého vývoj začal ešte v roku 2008. Malo ísť o singleplayerové pokračovanie s plánom vydať hru na PC a Xbox 360, neskoršie s portom na PlayStation 3. Tieto plány však stroskotali a hre sme dlhšie nepočuli. Nasledoval rok 2013 a znovuzrodenie s oznámením, že hra bude inklinovať skôr k MMO žánru a bude dostupná na PlayStation 4.
Avšak ani toto sa neskončilo úspechom po tom čo od roku 2014 až do roku 2017 bežala v Ázii otvorená beta. V Číne bola hra nakoniec z politických dôvodov zakázaná. Následne došlo k zmene regiónu a testovanie sa presunulo do Ruska, pričom tento beta test sa skončil tento rok.
Ani tento krok však neznamenal zdarný úspech. Značné prieťahy znamenali zmenu financovania vývoja, keďže pôvodné plány na free-to-play model stroskotali a vývojári sa rozhodli pre štandardný model a teda klasicky platený titul. Všetky tieto zmeny a roky vývoja sa značne podpísali pod rozpočet. Hra už zhltla viac ako 80 miliónov dolárov a stala sa tak najdrahšou kórejskou hrou v histórii. A zdá sa, že nie je všetkému koniec. Kingdom Under Fire II má predbežne stanovený dátum vydania na tento rok a nezdá sa, že by tomu ta bolo, takže ďalšiemu odkladu sa pravdepodobne nevyhne.