PC Gamer sa dostal k PC verzii Grand Theft Auto V a zo svojho testovania zverejnil grafické nastavenia, s ktorými sa budeme môcť pohrať. Výber je skutočne široký, čo by malo potešiť nejedného technického nadšenca. Na druhej strane to taktiež môže znamenať, že si majitelia slabších strojov budú môcť hru skutočne prispôsobiť tak, aby sa im hralo čo najpohodlnejšie. Web pripomína, že na to, aby sme hru spustili v 4K a 60 fps, budeme skutočne potrebovať megastroje. Hra vychádza už 14. apríla.
Základné grafické nastavenia
- Video memory slider: zobrazuje momentálnu využívanosť VRAM v MB
- Ignore suggested limits option: hra detekuje najlepšie grafické nastavenie pre hráča podľa jeho hardvéru, to je ale možné preskočiť
- Nastavenia pre typ obrazovky, pomer strán a obnovovaciu frekvenciu
- DirectX Version Output monitor: 1-3
- Anti-aliasing: podporované FXAA, MSAA a Nvidia TXAA
- Pause game on focus loss: Možnosť nastavenia pauzy hry po prepnutí sa do Windowsu
- Škálovanie hustoty populácie a vykresľovania vzdialenosti
- Kvalita textúr: normal až very high
- Kvalita shaderov: normal až very high
- Kvalita tieňov: normal až very high.
- Kvalita odrazov: normal až very high.
- Odrazy MSAA
- Kvality vody: normal až very high.
- Kvalita častíc: normal až very high.
- Kvalita trávy: normal až very high.
- Nastavenia jedmných tieňov: jemnejšie, najjemnejšie, AMD CHS, Nvidia PCSS
- Post FX: až po ultra
- Nastaviteľný motion blur
- DOF efekty: on/off.
- Anisotropic filtering až do x16
- Ambient nastavenia
- Nastavenia teselácie
Rozšírené grafické nastavenia
- Dlhé tiene: on/off
- Tiene vo vysokom rozlíšení: on/off
- Zobrazovanie vysokých detailov počas lietania: on/off
- Rozšírené škálovanie vykresľovania vzdialeností
- Rozšírené škálovanie vykresľovania tieňov
- Testovanie benchmarku
Zdroj: PC Gamer