Ak sa vám niečo na matchmakingu v Heroes of the Storm nepáčilo, neboli ste jediní. Aj samotný Blizzard uznal, že systém fungoval ako ten v StarCraft 2 – bol orientovaný hlavne na rýchlosť. To už ale nebude dlho platiť.
Súťaživí hráči sa môžu tešiť, systém totižto bude zmenený a pre mnohých to bude znamenať kvalitnejšie hry. Nový matchmaking bude mať zmenené priority – bude viac prihliadať na to, aby našiel hráčov s podobným skillom, než aby našiel hry rýchlo. V simulačnom prostredí Blizzardu to malo za následok menšie rozdiely medzi schopnosťami hráčov v tíme.
Okrem toho sa do Ranked Draft hier chystá zavedenie systému banov a uvažuje sa o pridaní Grandmaster rebríčka pre hráčov, ktorí dosiahli najvyšší rank v sezóne. Pravdepodobne niečo na štýl Legendary rebríčku v Hearthstone. Tieto zmeny by mali byť do hry zavedené ešte tento rok. Blizzard hovorí, že sa ich dočkáme už o pár týždňov, nič ale nie je isté.