Predstavenie hry vo veľkom štýle.
Gearbox nám včera ukázal, ako sa predstavuje hra, ktorej vývojári dôverujú. Žiadne „smoke and mirrors“ traileri. Namiesto toho sme sa dočkali nefiltrovaných hodín hrania a veľkého množstva nových informácií, tak si poďme rozobrať, čo všetko sme mohli vidieť. V prvom rade, sme sa dočkali nového traileru.
a taktiež aj dlhého úseku hrateľnosti z úvodných minút hrania prostredníctvom postáv Amary a Zanea:
A ak ste pozorní, určite ste si všimli mnoho nových detailov a zlepšení, ktorých sa pokračovanie série dočkalo. Medzi nimi sú aj také „fíčurky:“
- Do hry sa vráti krv a oddeľovanie končatín z jednotky, ktoré v pokračovaniach absentovalo
- Amara bude mať tri skilly, ktoré bude môcť použiť. Jeden z nich jej umožní urobiť „ground slam“
- Hra dostala možnosť slidu a hráč bude môcť zachytiť sa vyvýšených okrajov
- Útoky zblízka sú oveľa silnejšie a môžete ich využívať v kombinácii so zbraňami
- Nový element sa volá nuclear a bude sa rozširovať na ostatných nepriateľov naokolo, keď zabijete nepriateľa, na ktorom je tento efekt aktivovaný
- Hráči budú môcť kúpiť náboje pre všetky zbrane jedným tlačidlom
- Hráč bude mať vlastnú loď s vlastnou kajutou kde sa bude presúvať medzi jednotlivými planétami
- Zane bude podporovať viacero skillov naraz
- Nakoľko je rok 2019, hra podporuje emotes
- Herné postavy budú komunikovať s okolím ako v The Pre-Sequel
- Hráči môžu ukradnúť nepriateľské vozidlá
- Monetizácia hry bude rovnaká ako pri Borderlands 2. Veľké DLC balíčky v kombinácii s menšími. Hra nebude mať premium hernú menu, lootboxy a ani mikrotransakcie vo forme boosterov a podobných, dnes už bežných vecí
- Zbrane majú rôznorodé módy streľby
- Hráči budú môcť spolu hrať bez ohľadu na level, ktorý majú. Hra sa prispôsobí všetkým hráčom v jednej hre a každá postava bude mať vlastný loot (bude existovať aj možnosť používania starého systému)
- Kryty môžu byť zničené a hra podporuje deštrukciu prostredia v malých prípadoch
- Náboje a peniaze bude postava zberať sama
- NPC postavy vás môžu oživiť
- Oheň, korózia, elektrina a ľad sa vracajú ako elementy
- Hra je „väčšia a má oveľa viac bossov ako predchádzajúce diely“
- Bossovia môžu po sebe zanechať zbraň, ktorú počas boja používali
- Hub v podobe lode Sanctuary III vám doručí všetok loot, ktorý ste počas misií stratili
- Do hry sa vracajú Golden chests
- Hra bude podporovať splitscreen a offline play
- V hre bude niekoľko Vaultov
- Prioritou tímu bolo vytvoriť rozmanité a zaujímavé prostredia
- Hra bude mať časti s nulovou gravitáciou, ako v The Pre-Sequel
- V hre sa dočkáme minimálne dvoch nových typov vozidiel: Outrunner a Cyclone
- Badass rank bol nahradený Guardian rankom
- Tediore zbrane sa pri prebití zásobníka môžu zmeniť na zbrane s nohami, stacionárne guľomety, granáty, navádzané rakety a ďalšie šialenosti
- Pri umretí vám hra zoberie peniaze
- Fight for your Life funguje rovnako ako v predchodcoch
Ak si chcete pozrieť ničím nerušený záznam misie od streamera, tak napríklad Datto vám ponúkne 40 minút z hrania.
Borderlands 3 vychádza 13. septembra na PC, Xbox One a Playstation 4.