A to napriek všetkým prúserom.
Fallout 76 patrí k najhorším vydaniam hier, ktoré sme za posledné mesiace/roky zažili. Takmer všetko, čoho sa Bethesda dotkla sa skončilo nejakým fiaskom alebo katastrofou. A ani predaje hry údajne nie sú až tak dobré, ako by spoločnosť dúfala. Preto sa krátko po vydaní hry začalo špekulovať o tom, že Bethesda opraví to čo musí a následne hru nechá so cťou zomrieť. Lenže podľa viceprezidenta Bethesdy, Peta Hinesa také plány nikdy neexistovali.
Podľa neho si boli vedomí stavu v ktorom sa hra nachádzala po vydaní, no pre Bethesdu bola výzva „napraviť smerovanie lode“ bez ohľadu na stav.
„Viem, že existujú ľudia, ktorí by hodili ruky do vzduchu a vzdali to, ale to nie je spôsob, akým fungujeme. Veríme v hru. Fakt, že vydanie nebolo také, ako sme plánovali a hra mala problémy o ktorých sme nevedeli a ktoré sme nemohli predpokladať neznamená, že neveríme v to, čím sa hra môže stať.“
„Bethesda Game Studios je tím, ktorý vytvoril mnoho úspešných projektov. Sú jedným z najrešpektovanejších a najoceňovanejších štúdií na svete. Je pre nich hrdosť povedať, že sa nikdy nevzdajú, no musíme ukázať a dokázať, že sa nechceme vzdať a ísť robiť niečo iné. Nemyslíme tak ako štúdio a ani ako vydavateľ.“
Bethesda si teraz skúša u hráčov vyžehliť svoju povesť prostredníctvom Battle Royale módu Nuclear Winter, ktorý je momentálne v testovaní a veľkým testom pre nich bude vydanie rozšírenia Wastelanders, ktoré je plánované na jeseň tohto roka.