Človek by povedal, že to dokonca bola prekvapujúco vysoká väčšina.
Paragon alebo Renegade? To bola voľba, ktorej čelilo mnoho hráčov série Mass Effect. Bola to voľba o tom, či bude náš Shepard empatický a chápavý, alebo neľútostný a bezohľadný. Bioware si síce za tento systém morálky vyslúžilo aj veľa kritiky (hlavne kvôli jeho binárnosti), no tri Mass Effect hry zabezpečili, že si na tento systém pamätáme.
Koľko hráčov však hralo za dobráka alebo drsňáka, to sme doteraz presne nevedeli. Teda až doteraz, kedy sa k tejto téme vyjadril bývalý vývojár zo štúdia Bioware, John Ebenger. A úprimne, aj mňa, ako fanúšika série toto číslo prekvapilo.
Podľa jeho slov totiž až 92% hráčov hralo za „Paragon“ Sheparda a to aj napriek tomu, že niektoré Renegade možnosti stáli skutočne za to: „Áno. Približne 92% Mass Effect hráčov bolo Paragon. A to sme mnoho práce vložili aj do obsahu pre Renegade Sheparda ☹.“
Yup. Something like 92% of Mass Effect players were Paragon.
— John Ebenger (@EbengerJohn) 19. februára 2020
And we put a lot of work in to the Renegade content too :( https://t.co/lywwx7n4Hy
Tento systém však aj samotné Bioware v Mass Effect: Andromeda opustilo a odôvodnilo to nutnosťou priradiť každé jedno rozhodnutie v hre jednému z binárnych metrov, čo ich značne obmedzovalo. Je to však celkom zaujímavý pohľad na fakt, že drvivá väčšina hráčov nechce byť zlých napriek tomu, že od vývojárov chcú mať tú možnosť.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!