A stačili jej na to tri roky.
Spoločnosť PUBG Corp. sa pochválila, že ich Battle Royale hit, Playerunknown’s Battlegrounds predal do dnešného dňa úžasných 70 miliónov kópií naprieč všetkými platformami. Hra je tak najpredávanejšou hrou tejto konzolovej generácie. Jediná hra, ktorá sa k nej totiž približuje a aj ju prekonáva je Grand Theft Auto V, ktorá však vyšla ešte na starú konzolovú generáciu (Xbox360, PS3) a preto sa do rebríčka hier z tejto generácie konzol neráta.
Tento počet je platný pre všetky platformy, kde „veľká hra“ vyšla, vzhľadom na to, že mobilná verzia je zdarma. To znamená PC, Xbox One, Playstation 4 a Google Stadia. Okrem toho je však hra dostupná aj v službe Xbox Game Pass a v Pro členstve Google Stadia, no PUBG Corp. nekonkretizovali, či sa do tohto čísla rátajú aj predplatitelia týchto služieb.
Ide o celkom solídny nárast, pretože v júni 2018 hlásilo PUBG 50 miliónov predaných kópií. To znamená, že za dva roky predala hra ďalších 20 miliónov kusov. Naproti tomu mobilnú verziu si zahralo 400 miliónov hráčov a hra má 50 miliónov aktívnych hráčov denne. Aj keď hry ako Fortnite, Apex Legeds či Call of Duty Warzone sú zdatnými konkurentmi, tak to vyzerá, že PUBG Corp. nemá nad čím smútiť.
Štúdio zároveň ohlásilo, že 22. júla sa začne 8. sezóna hry. Tá prinesie prepracovanie mapy Sanhok a je oveľa „nebezpečnejšia“ ako doteraz. Okrem zmien v rozložení mapy by sa hráči mali dočkať aj zlepšeného výkonu a komplexných vizuálnych zmien a dokonca aj nových lokalít. Hráči na PTS na PC si budú môcť túto mapu vyskúšať už dnes, ostatní si budú musieť ešte vyše týždňa počkať.