Bratranec DLSS.
Počas streamu, kde štúdio Zenimax Online ukázalo Deadlands DLC pre The Elder Scrolls Online oznámil kreatívny šéf vývoja Rich Lambert, že The Elder Scrolls Online bude prvou hrou s podporou technológie DLAA alebo Deep Learning Anti-Aliasing.
Ide o technológiu, ktorá na svoje fungovanie taktiež používa machine-learning no v tomto prípade sa neznižuje natívne rozlíšenie hry, ako pri DLSS. To znamená, že hra bude vyzerať lepšie a vďaka machine-learningu bude vyhladzovať anti-aliasing.
{embed_video //www.twitch.tv/videos/1151558830}
„Je to podobný koncept. Nedostanete výkonnostný nárast, no dostanete niečo, čo by sa dalo označiť ako absolútne neuveriteľný anti-aliasing. Ak chcete DLAA vyskúšať, tak už čoskoro sa objaví v PTS a v hre sa objaví ako možnosť popri DLSS v momente, keď vydáme Update 32. No na využitie tejto funkcie budete potrebovať karty RTX 2000 alebo RTX 3000.“
Hlavný grafický inžinier Alex Tardif sa poďakoval Nvidii za spoluprácu na sociálnej sieti Twitter: „Nie je to niečo, čo potrebuje každá hra, no pre ESO to dávalo zmysel.“
We are adding a new option for NVIDIA DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing), using their DL technology, but without the upscaling component, at full resolution for some fantastic AA quality. On RTX cards people run ESO at high fps already, so a pure AA option works well! (2/3)
— Alex Tardif (@longbool) September 17, 2021