Ďalší zdroj príjmov.
NFT, alebo Non-fungible tokens naberajú na obrátkach a preto sa vôbec nečudujeme, že si začínajú nachádzať svoju cestu aj do herného priemyslu. Vydavateľom totiž môžu priniesť milióny dolárov a to si predsa nenechajú ujsť.
Prvým „pokusným králikom“ je Ubisoft, ktorý svoj NFT systém pod názvom Ubisoft Quartz predstavil minulý týždeň. Myšlienkou za týmto systémom je dať kozmetickým predmetom v hre vlastnosti, ktoré budú unikátne pre každého hráča – napríklad vo forme sériového čísla. A hráč je tak oficiálne jediným vlastníkom tohto kozmetického predmetu a v prípade, že sa tak rozhodne, tak ho môže predať, pričom Ubisoft si samozrejme z transakcie strhne percentá.
A ako to bude vyzerať nám Ubisoft začal ukazovať. Ubisoft totiž pridal do hry Ghost Recon Breakpoint NFT skiny, pričom na prvý z nich musíte získať level 5 v hre, čo je približne hodina hrania. Na ostatné dve však musíte hrať oveľa dlhšie. Druhý skin je uzamknutý za 100 hodinami hrania a na získanie helmy potrebujete hrať 600 hodín z hry. Samozrejme, skiny sú distribuované v limitovanom počte, čo umelo navýši ich cenu.
Ubisoft’s second Ghost Recon NFT can now be claimed by people who’ve played the game on PC for 600+ hours.
Presumably the 600+ will jack up the price at which people who claim them will be willing to sell
Ubisoft’s FAQ says it gets a percentage cut of sale value „in some cases“ pic.twitter.com/DjU7eCOZz3
— Stephen Totilo (@stephentotilo) December 12, 2021
Uvidíme teda, ako sa situácia s NFT v hernom priemysle bude vyvíjať.