Remake to bude preto, lebo remake je ako remaster, len k tomu ešte umožňuje tvorcom ísť trocha ďalej.
Máme sa báť? Ale počkať, nie nie. Určite nechcem hneď vyvolávať obavy a nabudzovať negatívnu náladu. Ubisoft predsa ohlásil (v úvodzovkách) nový Splinter Cell a to treba predsa osláviť.
Remake zatiaľ nemá názov, hoci predpokladáme, že sa to bude volať ako pôvodný diel, jednoducho Tom Clancy´s Splinter Cell. Veľa o hre zatiaľ nevieme, čerpáme len z kusých informácií naznačených počas rozhovoru zverejneného na oficiálnych stránkach medzi kreatívnym režisérom Chrisom Auty, producentom Mattom Westom a technickým producentom Petrom Handrinosom.
Vývoj rozbehnutý v štúdiu Ubisoft Toronto je ešte len v úvodných fázach, avšak tvorcovia už teraz vedia, že chcú zachovať ducha pôvodných hier Splinter Cell. Z toho dôvodu taktiež hra nebude open world ale bude čisto lineárna. To znie sľubne, nakoľko sa mnoho z nás bálo, či na prípadnú hru Splinter Cell Ubisoft neaplikuje ich tradičnú formulu. Aj keď sme spokojní, určitú otvorenosť takého Chaos Theory by sme určite taktiež privítali.
Tvorcovia uvádzajú, že heslo pôvodnej hry „Stealth Redefined“ sa budú snažiť naplniť aj v remaku. Hráči budú musieť využívať rôzne gatgety, sledovať prostredie, pohybovať sa opatrne v tieňoch a nepozorovane sa posúvať k cieľu. Esencia Splinter Cell hier bola vždy o tom, ako sa čo najlepšie nepozorovane dostať k cieľu bez vyvolania jediného poplachu a to sa budú snažiť dosiahnuť aj v remaku.
Vývojári sa nechávajú počuť, že mnohí z tímu sú puristi do stealthu, a tento štýl hrania berú vo všetkej vážnosti. Z toho dôvodu presne to chcú aj od remaku, nakoľko vedia, čo robí Splinter Cell Splinter Cell.
Hra bude bežať na engine Snowdrop, ktorý používajú hry ako Tom Clancy´s Division, Starlink: Battle for Atlas alebo pred pár mesiacmi ohlásený Avatar: Frontiers of Pandora.