Vývojári z Frozenbyte s Trine 3 riskovali veľa. Rozhodli sa pre plnohodnotnú 3D grafiku, kvôli čomu padla za obeť dlžka hry a podľa množstva hráčov aj jej kvalita. Hráči sa ale zároveň dočkali pekného vizuálneho zážitku. Ako ale túto grafickú stránku zvláda konzola PlayStation 4?
Trine 3 konečne vyšla na najnovšej Sony konzole a hráčom sľubuje herný zážitok v rozlíšení 1080p so 60 snímkami za sekundu. Portál Eurogamer urobil pár testov, kde porovnával PS4 verziu hry s PC verziou s max detailami, FXA s 4x SSAA bežiacou na GTX 980 Ti. Výsledok je celkom zaujímavý. Hra musela pri prechode na konzolu urobiť pár kompromisov, ktoré je občas vidieť – vertikálne čiary, ktoré narúšajú tiene alebo sa objavia na veľmi svetlých scénach, ale nie je to niečo, čo hráča pri zážitku veľmi ruší.
Dôvodom je hlavne technológia, s pomocou ktorej Frozenbyte renderovalo tiene na PC a na PS4 ju k dispozícii nemalo. Aj textúry sa dočkali trochu nižšieho rozlíšenia a postavy tak v niektorých cutscénach trpia miernou pixelizáciou. Napriek tomu ale titul ponúka silný a pekný vizuálny zážitok, pričom je zamknutý na 1080p s 60fps s podporou 3D, čo sa len tak nevidí. Nakoniec, samotné porovnanie môžete vidieť na nasleducjúcom videu a sami uvidíte, či vás táto konzolová verzia osloví alebo sú grafické ústupky priveľké a dáte prednosť PC verzii Trine 3.