Tvorca The Last of Us a Uncharted 4 skritizoval Red Dead Redemption 2

Tvorca The Last of Us a Uncharted 4 skritizoval Red Dead Redemption 2

Medzi misiami a otvoreným svetom existuje veľká nerovnosť.

Keď som nedávno skúšal Red Dead Redemption 2, tak mi napadlo, že podobne ako pri ostatných Rockstar hrách existuje veľký, a podľa môjho subjektívneho názoru problematický rozdiel medzi tým, ako Rockstar pristupuje k stavu, kedy je hráč v misii a kedy nie je.

To, že, keď je hráč v otvorenom svete, tak je motivovaný k experimentovaniu, preskúmavaniu a k voľnému prístupu ku všetkým aktivitám. Naopak, keď je v misiách tak je veľkým spôsobom obmedzovaný v tom, ako môže k situáciám pristupovať a ako ich môže riešiť. A presne to isté vytkol poslednej hre od Rockstar Games aj bývalý kreatívny riaditeľ štúdia Naughty Dog Bruce Straley. Ten stojí za hrami ako Uncharted 4: A Thief’s End a The Last Of Us.

„Hra ma zabila, keď som sa pokúšal obísť nepriateľov v misii – tak ako aj ďalšie misie v RDR 2. Hra vždy potrebuje aby som spravil presne to, čo odo mňa chce a spôsobom akým to chce a tým pádom odstraňujú moju možnosť voľby. Priestor bol otvorený a som dostatočne šikovný na to, aby som to zvládol, no namiesto odmeny ma hra potrestala.“

Čo si o dizajne misií v Red Dead Redemption 2 myslíte vy?

Zdroj: twitter.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk