Celkom prekvapujúce číslo.
O šéfovi štúdia Hello Games Seanovi Murrym sme už dnes písali v súvislosti s tým, ako majú herné spoločnosti reagovať na nevydarené vydanie hry. Všetky tieto slová povedal na Develop conference v Brightone a okrem toho pridal aj veľmi zaujímavé štatistiky z vydania hry No Man’s Sky.
Podľa štatistík štúdia totiž drvivá väčšina hráčov, ktorá pochovávala a kritizovala hru tesne po jej vydaní ju vôbec nehrala: „Zistili sme, že veľké percento ľudí, ktorí rozprávali o hre online ju vôbec nehrali a nevlastnili. To síce nie je prekvapujúce, no zistili sme, že to číslo sa týkalo 70-80% konverzácií, ktoré mali hráči o hre.“
Mnoho týchto konverzácii sa týkalo záležitostí s ktorými vývojári nemohli nič robiť, ako napríklad predobjednávky, cena za hru: „Je to bežné. Keď má vaša hra tak kontroverzné vydanie. Mnoho debát o hre sa tak týka vecí, ktoré nevieme ovplyvniť.“
Murray však prezradil, že pod týmto všetkým nekonštruktívnym hlukom, ktorý vytvorili hráči ich čakala konštruktívna spätná väzba: „Dostanete sa do bodu, kedy konečne čítate príspevok od hráča, ktorý hru hral. Keď sa dostanete do tohto bodu tak si poviete: „Viem to opraviť!“ A hneď ráno si sadnem a tento problém opravím. Máme veľa spoločného s hráčmi, ktorí strávili pri hre stovky hodín, pretože to isté robím ja.“