Najhoršie je na tom paradoxne Playstation.
Control patrí medzi očakávané hry tohto roka. Ďalší pokus zaujať hráčov úchvatným svetom od fínskeho štúdia Remedy zatiaľ zbiera pozitívne ohlas a aj my sme celkom spokojní (viac však už v recenzii), no zdá sa, že hra má dosť veľký problém.
Jednoducho je nenažraná. Alebo sú konzoly príliš slabé. Vyberte si jednu z týchto možností. Web Digital Foundry totiž zverejnil analýzu v ktorom rozoberá výkon tejto hry a asi je zrejmé, že veľká spokojnosť nepanuje.
Ešte keď máte k dispozícii výkonnejšie verzie konzol v podobe Playstation 4 Pro a Xbox One X, tak ste na tom fajn (no ani tam to nie je žiadna sláva, pretože PS4 Pro verzia beží v 1080p a Xbox One X verzia v 1440p), no v prípade, že ste majiteľom pôvodných konzol, tak očakávajte problémy.
Paradoxne najhoršie je na tom konzola Playstation 4 (Sony malo totiž s Remedy marketingovú zmluvu na propagáciu hry), ktorej framerate pri hraní brutálne kolíše. Na 30FPS sa drží minimum času a keď sa niečo začne diať, tak automaticky padá, niekedy aj na menej ako 10FPS. Xbox One verzia je na tom trochu lepšie, no oslavné básne asi písať nebudeme.
Otázkou je najmä to, či sa takéto veľké problémy s hrou dajú opraviť patchom. Dúfame že áno. Z vlastnej skúsenosti vieme zatiaľ potvrdiť, že hra skutočne na Xbox One konzole nepatrí medzi najstabilnejšie a vývojári sa skutočne s hrou mohli trochu viac vyhrať.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!