Za toto CDPR pochvalu nedostane.
Tak. Mačka už vyšla z vreca. Konzolové verzie Cyberpunk 2077 majú od ideálu extrémne ďaleko. A aj keď Playstation 5 a Xbox Series X/S verzie sa ešte ako-tak dajú preglgnúť a to primárne vďaka 60FPS módu, tak verzie pre Playstation 4, Playstation 4 Pro, Xbox One a Xbox One S sa inak ako tragédiou označiť nedajú.
Redakcia Digital Foundry si zatiaľ zobrala na paškál Playstation 4 verziu hry (Xbox One verzii sa bude venovať v ďalšom videu) a ak máme byť úprimní, je to ešte horšie, ako sme očakávali.
Hra totiž na základnej Playstation 4 funguje v dynamickom 900p rozlíšení, pričom reálne rozlíšenie hry sa skôr blíži k hodnote 720p. O to smutnejší je fakt, že aj napriek tak nízkemu rozlíšeniu si hra nevie udržať stabilných 30FPS. Ba dokonca by sme povedali, že sa k 30FPS ani nepribližuje.
Podľa redaktora Digital Foundry Thomasa Morgana je ešte úvodná sekvencia hry relatívne vporiadku. No všetko sa zmení v momente, keď vstúpite do Night City. Počas skriptovanej naháňačky si musíte vystačiť so 17FPS a pri bežnej chôdzi po meste je 30FPS luxusom, ktorý si často nedoprajete.
Bohužiaľ, ani Playstation 4 Pro verzia hry nie je ideálna. Tá síce ponúka oveľa vyššie rozlíšenie, no taktiež má veľký problém udržať v meste stabilných 30FPS.
A aby toho nebolo málo, tak bugy, glitche a pády hry sú štandardom aj na konzolách.
Zdá sa teda, že asi najideálnejším postupom je buď počkať, pokiaľ CD Projekt RED hru opatchuje, alebo počkať na to, kedy sa dostanete ku konzole Playstation 5. Pretože toto je dosť veľká tragédia. A Xbox One verzia na tom určite lepšie nebude.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!