Epic popiera, že by v Unreal Engine 5 deme používali triky na skrytie loadingov

Epic popiera, že by v Unreal Engine 5 deme používali triky na skrytie loadingov

 

Scéna tam bola z úplne iného dôvodu.

V minulej generácii a aj v tejto generácii konzol sa museli herní vývojári často „vyhrať“ s nahrávacími obrazovkami v hrách. Totižto, buď pamäť, alebo rýchlosť pevného disku ich nútili do hier implementovať scény, ktoré tam nemuseli byť.

Keď si spomeniete na scény, keď sa herná postava predierala cez škáru, keď sa druhé dvere otvorili až keď sa zatvorili prvé, alebo keď postava musela prekonať nejakú prekážku (v sérii Gears napríklad musela postava motorovou pílou prerezať objekt, aby sa dostala ďalej) – tak tieto scény boli vytvorené presne na to, aby konzola vedela vypustiť z pamäte starú scénu a načítať tak novú. Čiže to bolo obchádzanie problému malej kapacity RAM alebo pomalého disku.

To by však v novej generácii nemuselo platiť a to vďaka integrácii SSD disku do nových konzol, čo bolo demonštrované v deme Lumen in the Land of Nanite od spoločnosti Epic Games, ktorá nám týmto predstavila Unreal Engine 5.

Ani v tomto deme však nechýbala scéna, kedy sa postava pomaly predierala cez škáru, čo si všimlo mnoho hráčov a „obvinili“ Epic, že touto scénou opäť zakryl nahrávaciu obrazovku.

Epic však tvrdí, že v tomto prípade táto scéna v hre nebola kvôli potrebe nahrávania nového prostredia. Technický šéf Epicu Jeff Farris a marketingová šéfka Epicu Dana Cowley totiž prezradili, že táto scéna bola do dema pridaná preto, aby prostredníctvom nej ukázali kvalitu vizuálu z blízka a pre potreby načítavania nového prostredia nebola vôbec potrebná.

Jednoducho tam bola preto, že sa Epic rozhodol, že ju tam chce mať a nie pre to, že by ju tam musel mať.

Zdroj: Twitter

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk