- Hráči vyčítali The Order 1886 predvídateľný príbeh a filmovo-herný zážitok.
- Hra dostala napokon zmiešané hodnotenie, ktoré nepresiahlo 70 bodov zo sto.
- To sa mohlo podpísať na skutočnosti, že sme nikdy nedostali pokračovanie.
Onedlho uplynie desať rokov od vydania The Order 1886. Hra vyzerala pred vydaním naozaj dobre, no keď prišla, nikoho obzvlášť neohúrila. Svedčí o tom aj hodnotenie na platforme Metacritic, kde od hráčov získala priemerné hodnotenie 6,8 z desiatich bodov.
Ešte horšie dopadla medzi recenzentmi. Udelili jej priemerne hodnotenie 63 bodov zo sto. A čo jej vyčítali? Predvídateľný príbeh a fakt, že skutočným hraním strávite len málo času, väčšinou totiž pripomína viac film ako hru. Obdobne dopadla aj v našej recenzii.
Spoluzakladateľ štúdia Ready At Dawn Andrea Pessino, ktoré hru vytvorilo, teraz pre internetovú reláciu MinnMax povedal, prečo sme nikdy nedostali pokračovanie. Dôležitú rolu podľa neho zohralo práve slabé hodnotenie od recenzentov na Metacritic.
„Nemyslím si, že to bolo kvôli predajom, ale kvôli kritickému prijatiu. Sony je veľmi hrdá skupina a právom, a kritické prijatie, keby to bolo dokonca len okolo 70 bodov, mali by sme pokračovanie, o tom som presvedčený,“ ozrejmil.
Podľa jeho slov chýbalo len niekoľko bodov a všetko by bolo v poriadku. Hra mala v skúšobných recenziách dostať hodnotenie okolo 70 bodov, spoločnosť Sony stanovila dátum vydania a za ním si pevne stála. To sa malo podpísať na výslednej kvalite.

Prečítajte si tiež
The Order 1886 – Recenzia
„Jedným z problémov je, že sa veľa škrtalo. Veľa jemnejších príbehových častí sa stratilo, pretože sa toho veľa osekalo a z vecí, ktoré mali byť interaktívne, sa stal film,“ dodal Andrea Pessino s tým, že potrebovali ešte aspoň rok, aby hru dotiahli dokonca.