- Štúdio Cloud Imperium Games stratilo niekoľko vysoko postavených členov vývojárskeho tímu
- Štúdio priznalo redukciu počtu vývojárov, no celú situáciu bagatelizovalo
Web Massively Overpowered si všimol, že vývojárske štúdio Cloud Imperium Games, zodpovedné za vývoj hry Star Citizen stratilo niekoľko vysoko postavený členov vývojárskeho tímu.
O miest prišli napríklad level dizajnér Dane Kubicka, QA manažér Vincent Sinatra, QA analytik Andrew Rexroth a dokonca aj režisér živej hry Todd Papy, hlavný producent Jake Ross, pomocný dizajnový šéf Dan Truffin a producentka Annie Bouffard.
Tieto odchody boli údajne výsledkom snáh štúdia Cloud Imperium Games presunúť vývojárov do nových priestorov v meste Manchester. To následne priznalo aj samotné štúdio vo vyjadrení.
„V rámci našich bežných procesov pravidelne hľadáme spôsoby, ako zefektívniť našu činnosť. To môže zahŕňať aj reštrukturalizáciu s cieľom umiestniť pozíciu bližšie k tímu, ktorý podporuje,“ uviedla spoločnosť.
„Teraz, keď sme sa vrátili do kancelárie a vidíme pokrok a kvalitu práce, keď naše tímy pracujú spolu osobne, rozhodli sme sa čo najviac vývoja umiestniť spoločne, čo malo za následok niektoré menšie personálne zmeny, keďže sme niektoré vývojové pozície presunuli bližšie k ich hlavným tímom. V dôsledku tejto konsolidácie bol zrušený malý počet pozícií a naďalej pokračujeme v nábore na kľúčové pozície v spoločnosti.“
Cloud Imperium Games ohlásilo Star Citizen v roku 2012 cez Kickstarter kampaň. Hra je aj napriek 12 rokom vývoja stále v alfa štádiu. V súčasnosti získali vývojári od hráčov viac ako 500 miliónov dolárov.