Nová expanzia má všetko; pre stagnujúcich hráčov je zemetrasením, pre verných fanúšikov zadosťučinením a pre „zblúdilcov“ dôvodom pre návrat.
Jedno malé upozornenie na úvod. Recenzia obsahuje veľmi jemné spoilery a hoci neprezrádza žiadne podrobnosti ani neodhaľuje konkrétnosti, pre zrozumiteľnosť približuje časti príbehového kontextu, čo môže byť pre hráčov, ktorí si želajú vedieť o naratíve The Final Shape čo najmenej, neželané.
Neviem, komu napadlo vydať veľké rozšírenia pre moje tri obľúbené MMO v jednom mesiaci, ale tu som – nevyspatý, vystresovaný a rozladený, že keď hrám Destiny 2, nemôžem hrať The Elder Scrolls Online, a keď hrám ESO, tak nemôžem hrať Fallout 76.
Prečo, preboha, muselo vyjsť všetko naraz? Ide však o ďalšie ponaučenie z príručky o tom, že jedna multiplayerová hra je skrátka viac než dosť a netreba mať veľké oči, keďže popri nej musíte stíhať aj takú drobnosť, akou je život. Hold, človek si v takýchto náročných momentoch musí vybrať, určiť priority. Večná dilema dospelého hráča videohier. Aj keď je čo hrať, za čo sa hrať a na čom sa hrať, nie je už kedy sa hrať. Ako sa v zahraničí hovorí – „The struggle is real“.
S ťažkým srdcom som teda, chcene-nechcene, The Elder Scrolls Online: Gold Road a Fallout 76: Skyline Valley odložil a väčšinu môjho voľného času posledné dva týždne nenásytne hltala expanzia The Final Shape, veľkolepé sci-fi zakončenie desaťročného naratívu o svetle a temnote.
Nemôžem však povedať, že by som to ľutoval byť len na sekundu – pochybujem totiž, že by mi niektorá iná „onlajnovka“ v týchto dňoch dopriala takú satisfakciu ako Destiny 2.
Intenzívny – a dlhý – zážitok
Až po 48 hodinách intenzívneho hrania konečne nemám potrebu stráviť v tejto hre každý jeden večer. Nie, nemám ešte odomknuté všetky zbrane a generické misie s nimi spojené – lokalizácia a záchrana poranených duchov – mi stále vytrvalo svietia v denníku úloh (o starších misiách predchádzajúcich The Final Shape ani nehovoriac).
Najnovší raid – Salvation’s Edge – som ešte ani len nezačal študovať, no z útržkov rôznych streamov na Twitchi mi je jasné, že ak by som vydanie tejto recenzie podmienil prejdením tohto predpeklia, tieto riadky by vznikali buď s obrovským oneskorením… alebo by nevznikli vôbec.
Wau, Bungie – a to sme si mysleli, že Last Wish bol čírou šialenosťou, no dokázali ste nám, že endgame v Destiny 2 viete predsa len okoreniť o niečo viac.
Neuveriteľných 19 hodín sa hráči po celom svete trápili, kým jeden tím, Parabellum, Salvation’s Edge zdolal a vydláždil tak celému cestu k poslednej misii kampane The Final Shape, 12-člennej aktivite, vôbec prvej svojho druhu v Destiny 2.
„The Final Shape je, možno diskutabilne, najlepšie rozšírenie, aké kedy Bungie v súvislosti so značkou Destiny vytvorilo.“
Tucet hráčov sprevádzaných NPC spolubojovníkmi z predchádzajúcich rozšírení sa v rámci posledného, finálneho súboja postavilo temnej entite menom The Witness – kolosálnemu arcibossovi Destiny 2, ktorého identita sa krôčik po krôčiku odhaľovala naprieč obsahovými vydaniami počas celej uplynulej dekády.
Všetky sezóny a všetky expanzie od 9. septembra 2014, kedy vyšlo prvé Destiny, postupne posúvali príbeh Ságy o Svetle a Temnote až do tejto chvíle.
Vyvrcholenie bolo, ako sme dúfali, epické a emotívne – zaraziť absolútne posledný klinec do Witnessovej truhly nebolo obzvlášť náročné, aby si ho mohli vychutnať aj menej skúsení hráči (k dispozícii je už aj hardcore verzia), no malo ten „avengerovský“ šmrnc, kedy vám prebehnú zimomriavky po chrbte a vy hltáte každý jeden moment.
Nielen Strážcovia, šampióni Svetla, ale v niektorých prípadoch dokonca aj vaši predchádzajúci protivníci spojili sily, aby vám pomohli zachrániť celý vesmír od titulárnej „finálnej podoby“, enigmatickej hrozby The Final Shape, ktorou chcel Witness, ako stelesnenie temnoty, vyhladiť život v galaxii.
Možno padla aj povestná slzička
Neuspel. Porazili sme ho. Správny, silný koniec každého veľkého príbehu sa však nezaobíde bez obete, a treba vývojárom uznať, že pocit straty do tohto finále zapracovali vkusne a elegantne. Nebol to žiadny „plot twist“, ktorý by smrdel už na kilometre ďaleko, žiadny umelý výkrik a pokus šokovať – bola to rozlúčka, smutná a emotívna, sprevádzaná krásnou hudbou a dialógmi, ktoré mali charizmu a zmysel.
The Final Shape je, možno diskutabilne, najlepšie rozšírenie, aké kedy Bungie v súvislosti so značkou Destiny vytvorilo. Minimálne v čase písania tejto recenzie mala expanzia na platformách Metacritic a OpenCritic vôbec najvyššie hodnotenia z doteraz vydaných prídavkov a prekonala tak aj The Witch Queen z roku 2022.
Bez debaty však ide o skvelý záver desaťročného cyklu a uzavretie famózneho príbehu nabitého lórom, akým sa môže pochváliť máloktoré herné univerzum.
Nehovorím len o naratíve ako takom, ale aj o vizuáloch, atmosfére, aktivitách a množstve MMO obsahu. Nová lokalita The Pale Heart vo vnútri sférickej entity menom The Traveler, ktorý je zdrojom Svetla a protipólom temného Witnessa, má z dizajnového hľadiska post-apokalyptický nádych. Je to mystické miesto, kde spomienky a vízie naberajú reálnu, fyzickú podobu. Ako to už pri rozšíreniach v Destiny 2 býva, väčšinu preskúmate prostredníctvom hlavnej príbehovej kampane expanzie The Final Shape, v rámci ktorej musíte nielen zjednotiť lídrov frakcie Strážcov, ale najmä odhaliť tajomstvo Witnessovej moci a spôsob, ako ho zabiť.
Expanzia je nielen veľkolepou bodkou, ale súčasne aj revolucionárom a heraldom nových čias a ďalšieho životného cyklu Destiny 2.
To sa nakoniec aj podarí, no na porazenie niekoho, ako je Witness – entitu, ktorá vznikla spojením celej rasy do jednej bytosti – skrátka jeden „boss fight“ nestačí.
Preto sú hneď tri, hoci jeden z nich, ten prostredný, sa odohráva v už spomínanom raide Salvation’s Edge. Až po tom, čo prví hráči na svete našli spôsob, ako poraziť Witnessa v tejto preukrutne náročnej aktivite, Bungie odomklo záverečnú 12-člennú aktivitu Excision, ktorá sa začína brífingom veliteľa Zavalu o tom, ako sa jednému z tímov podarilo preniknúť do vnútra Witnessovho monolitu a dať tak spojeným armádam z celého vesmíru šancu, aby zaistili víťazstvo raz a navždy.
Takýto triumvirát – hlavná príbehová kampaň, raid a unikátna aktivita – je veľmi dômyselným záverom aj z pohľadu technického. Nejde teda len o obsah, ale aj jeho štruktúru a dávkovanie zvládlo Bungie na jednotku s hviezdičkou.
Momenty, aké sa už nezopakujú
Jediná smola je, že niečo také sa dalo zažiť len raz. Tí, čo The Final Shape nehrali od prvých momentov a neprežívali všetko s ním spojené priamo počas diania, prišli o unikátnu atmosféru. Na strane druhej nie je ničím novým, že zážitky spojené s Destiny 2 majú z časového hľadiska veľmi ohraničený charakter. Už len kvôli tomu, že vývojári po každej sezóne zmietli všetko nové zo stola, aby mohli v rámci novej začať úplne nanovo.
A to ani nehovorím, koľko obsahu nielen zo základnej hry zmizlo, keď Bungie dospelo k názoru, že Destiny 2 treba „zoštíhliť“. Všetci, ktorí nedržali krok s hrou od jej vydania (vrátane mňa), majú jednoducho smolu. Toľko vecí, ktoré zmizli kvôli časovej exkluzivite alebo kvôli čistkám…
Je len škoda, že dekádu naratívu nie je možné úplne zažiť znova, kompenzovať to zmeškané, keďže mnohé obsahové zložky hry už nie sú k dispozícii – vrátane predchádzajúcich sezón, ktoré príbeh z roka na rok posúvali ďalej a ďalej. Veľký odhryznutý kus hry je navyše pohromou pre nových hráčov, ktorí majú obrovské problémy zorientovať sa v tomto síce fascinujúcom, no chaotickom svete.
The Final Shape je však nielen veľkolepou bodkou, ale súčasne aj revolucionárom a heraldom nových čias a ďalšieho životného cyklu Destiny 2.
Je to koniec, ktorý je novým začiatkom – a ak sa na to pozriete trochu inou optikou, skvelá šanca pre nových fanúšikov začleniť sa k miliónom verných hráčov po celom svete. Niečo sa končí a niečo sa začína – a teraz sa ten rozbehnutý vlak aspoň trochu spomalil, takže máte priestor čo-to dobehnúť.
Odmeny, tzv. „Bounties“, už vo Vanguard Ops nenájdete. Nahradil ich nový systém nazývaný „Pathfinder“ a svoju verziu má aj lokalita The Pale Heart. Oba sú zdrojom sezónneho progresu, no nie prémiovej meny Bright Dust. Tá sa už získava oveľa ťažšie ako v minulosti.
Škoda, že sa toho Lance Reddick nedožil…
Noviniek, ktoré toto rozšírenie prinieslo, je naozaj veľa, čo opäť len pridáva silu tvrdeniam, že ide o vôbec najlepší prídavok do Destiny vôbec. Ukrýva v sebe viaceré historické prvenstvá, napríklad už spomínanú 12-člennú aktivitu či nový formát rozprávania príbehu. Je vizionárom budúcnosti tejto hry a zrejme aj najdôležitejším míľnikom v jej histórii.
Pravda, nie všetky novoty sú ale úplne pozitívne. Jednou z tých menej príjemných je nútená výmena dlhoročného člena hereckého obsadenia Destiny Lancea Reddicka († 60) za brilantného Keitha Davida (68), ktorý v The Final Shape dabuje veliteľa Zavalu. Reddick, ktorého v marci 2023 zradilo srdce, bol nielen kmeňovým členom dabérskych družiny, ale tiež nadšeným hráčom a v oboch Destiny hrách odohral dokopy zhruba 2800 hodín (podľa servera Gamerant). Sám o sebe tvrdil, že je veľkým fanúšikom, ktorý je, zhodou náhod, aj hlasom jednej z postáv.
A zatiaľ čo Keith David je viac než dôstojným náhradníkom, predstava, že Reddick – ktorý bol Zavalom od samotného začiatku – sa záveru strastiplnej cesty svojho herného alter ega nedožil, je skľučujúca.
Chýbaš nám, veliteľ. Odpočívaj v pokoji, Destiny je v dobrých rukách.
Nové epizódy budú strašidelné a vyzerajú lákavo
Ďalšou veľkou zmenou je nástup epizodického formátu, pokiaľ ide o rozprávanie ďalších kapitol príbehu. Witness je možno preč, no počas svojej hrôzovlády za sebou zhromaždil obrovskú armádu, ktorá ostala bez lídra. Vo vesmíre sa vytvorilo mocenské vákuum a Witnessova infiltrácia do útrob Travelera navyše neostala bez následkov.
Dopad udalostí z The Final Shape a ich dôsledky bude Bungie po novom rozprávať nie prostredníctvom sezón, ako sú hráči zvyknutí, ktorých bolo dovedna 23, ale uzavretých, samostatných epizód.
Prvé tri nesú názov Echoes, Revenant a Heresy a pokryjú nový obsah pre zvyšok roku 2024 a časť 2025. Každá z tematických epizód navyše bude rozdelená na tri postupne vydávané akty (každý v intervale šiestich týždňov) a vyrozpráva osobitný príbeh.
Po vyše týždni od vydania The Final Shape teda prišla do hry epizóda čislo jeden, Echoes, čo v preklade znamená „ozveny“. Bungie názvom priamo reaguje na „ozvenu“, ktorú vo vesmíre vyvolalo porazenie Witnessa.
V jej centre sú Vexovia, planéta Nessus a umelá inteligencia zo Zlatej éry ľudstva menom Failsafe.
Revenant bude zameraný na štýl „temnej fantasy“, inšpiráciu bral z upírskych legiend a zaoberať sa bude rasou menom Fallen (Eliksni), ich nemŕtvym variantom Scorn a jedným z hlavných záporákov hry, Fikrulom.
Rozuzlenie dekády trvajúceho naratívu, noví nepriatelia, nové zbrane a nová výbava, revolúcia v podobe novej prizmatickej špecializácie a transformácia zaužívaných systémov – The Final Shape je všetko, len nie skromným prídavkom.
Heresy, do tretice, ponúkne zápletku týkajúcu sa božstiev agresívnej mimozemskej rasy známej ako Hive. Tá v sebe živí červov a riadi sa tzv. „logikou meča“ – vierou, že aby sama prežila, musí neustále bojovať s ostatnými. Podobne ako Revenant, aj Heresy by malo mať nádych temnoty (tentoraz s prídavkom eldritchovského hororu) a zasadené bude do prostredia vesmírnej lode Dreadnaught kráľa Oryxa, fanúšikmi milovanej lokality z prvého Destiny.
Prístup k týmto dvom si však budete musieť kúpiť zvlášť, napríklad prostredníctvom predplatného „Annual Pass“, ktorý vám sprístupní nielen zvyšné dve spomínané kapitoly, ale aj dva nové dungeony a prémiové predmety z aktuálneho Season Passu.
Podobne ako v minulosti, aj teraz stojí takýto kompletný obsahový balík celého roka sto eur – čo je, aj s ohľadom na množstvo ponúkaného obsahu, pomerne mastná cenovka.
Nové zbrane si hráči adoptovali veľmi rýchlo
The Final Shape tiež prichádza s vlastným arzenálom nových zbraní vrátane raketovej pištoľky The Call, len druhej takejto v celej hre. Jej staršiu sestru Indebted Kindness však dostanete len z dungeonu, zatiaľ čo The Call získate v rámci rôznych aktivít (vrátane hrania príbehovej kampane) ako náhodný drop.
Ide o nesmierne praktickú zbraň, ktorá sa stala okamžitým favoritom celého The Final Shape a už teraz patrí medzi najobľúbenejšie pištole v hre a súčasť mnohých strandových buildov.
Aj No Hesitation, pomocná automatická puška, ktorá je schopná liečiť členov tímu, si zaslúži množstvo lásky (najmä v kombinácii s perkom Incandescent vyvolávajúcim reťazovú reakciu solárnych explózií). Rovnako tak guľomet Pro Memoria je extrémne dobrým nástrojom pre čistenie koridorov od nepriateľov a funguje dobre aj proti tzv „tormentorom“ a bossom.
Z exotických zbraní je zrejme najobľúbenejšou snajperská puška Still Hunt, ktorá, verte či nie, dokáže strieľať tzv. „Golden Gun Shots“. Golden Gun je názov ultimátnej schopnosti lovcov (Hunters) a spôsob, akým nepriateľovi zasadiť obrovskú porciu poškodenia. Nečudo teda, že Still Hunt si „Hunteri“ okamžite adoptovali a zamilovali, najmä v kombinácii s exotickou prilbou Celestial Nighthawk, ktorá túto super schopnosť ďalej vylepšuje. Buildy, ktoré profitujú z kombinácie Still Hunt + Golden Gun + Celestian Nighthawk, dokážu vyprodukovať neskutočné poškodenie.
Otázne preto je, či sa Bungie v budúcnosti nerozhodne tento triumvirát rozbiť a nerozhodne sa Still Hunt „nerfnúť“.
Keď vývojári zámerne trochu pokazia hru (ale je to vlastne dobré)
Zdá sa však, že The Final Shape má účelovo zamiešať karty a do istej miery aj rozbiť rovnováhu. Postarať sa o to má nielen nové prizmatické zameranie, ktoré v sebe kombinuje schopnosti svetla aj temnoty, ale aj úplne nová a vôbec prvá „Class Item“ exotika. Získať ju, minimálne po prvýkrát, nie je úplne ľahké a vyžaduje si spoluprácu dvoch hráčov, ktorí medzi sebou budú aktívne komunikovať – hoci jeden hráč si povedal, že to zvládne aj sólo, a výzvu zdolal hrajúc za dve rôzne postavy.
Táto špeciálna misia je podobná mechanikám, ktoré sa normálne vyskytujú skôr v dungeonoch a raidoch. Určite však stojí za to. Tieto predmety totiž disponujú náhodnou kombináciou dvoch rôznych exotických prvkov, ktoré sa bežne vyskytujú pri iných exotických kusoch brnenia.
Inak povedané, je to, akoby ste na sebe mali dva kusy takejto výstroje, čo doposiaľ nebolo možné – a mimo tohto spôsobu v podstate stále nie je.
Ako to však už pri perkoch býva, existujú lepšie a horšie kombinácie, takže sa pripravte na to, že jedno jediné splnenie novej exotickej misie s názvom Dual Destiny nemusí stačiť.
Na rozdiel od predtým pridanej strandovej špecializácie, tú prizmatickú získate permanentne už v ranej fáze príbehovej kampane.
Ak sú nové zbrane v kombinácii s exotickým „Class Item“ predmetom náznakom, že Bungie to s osviežením hrateľnosti myslí vážne, nový „Prismatic Subclass“ – teda „špecializácia“ spájajúca schopnosti Svetla aj Temnoty – je jasným dôkazom, že to tak je.
Zatiaľ čo doteraz ste mohli mať v jednom momente aktívnu len jednu formu špecializácie, buď zo Svetla alebo Temnoty, Prismatic kombinuje vybrané schopnosti z oboch do jedného balíka. Ako prizmatický titán tak môžem strandovým „Shackle“ granátom spútať nepriateľov vo vzduchu, aby som ich následne solárnym úderom do zeme spálil na uhol. Nová ultimátna schopnosť z „Void“ periférie navyše umožňuje „vyčarovať si“ magický arzenál troch obrovských sekier, ktoré nielenže na súperov hodíte, ale potom ich ešte viete aj zdvihnúť a použiť znova.
Najväčší outsideri pod jednou strechou
Prizmatická špecializácia mixuje nielen vybrané schopnosti, ale vybrané aj aspekty všetkých ostatných. K dispozícii je tiež 21 rôzne kombinovateľných fragmentov, čo vo výsledku – v kombinácii s obrovským backlogom arzenálu a vybavenia – značí mimoriadnu flexibilitu a veľké množstvo rôznych možných buildov.
Na rozdiel od predtým pridanej strandovej špecializácie, tú prizmatickú získate permanentne už v ranej fáze príbehovej kampane. Používať však budete môcť len malé množstvo aspektov a najmä fragmentov, rovnako ako superschopností. Zvyšok odomknete buď počas hrania kampane, alebo plnením misií v novej lokalite The Pale Heart – menovite ide o úlohy „Lost in the Light“ a „Found in the Dark“.
Prečítajte si aj: Bungie po rokoch odstráni z Destiny 2 najkritizovanejší prvok v histórii série
Fragmenty, to sú už mravčia práca – skompletizovať si zoznam chvíľu potrvá, nakoľko ich nájdete len v špeciálnych, zamknutých truhlách, pričom kľúče k nim získate splnením určitých podmienok. Zväčša nejde o nič náročné, len musíte vedieť, kde čo hľadať. Komu sa nechce tápať v tme, ľahkú pomoc nájde na internete alebo u skúsenejších spoluhráčov.
Nová „Prismatic Subclass“ má, vďaka flexibilite a širokému uplatneniu, potenciál zatieniť všetky ostatné – a hoci ide o poriadne zemetrasenie, pokiaľ ide o doterajší súbojový systém, treba si uvedomiť, že dostupné schopnosti Bungie namixovalo z tých najmenej vyhľadávaných surovín.
Inak povedané, ide o kombináciu najmenej používaných „abilitiek“ v Destiny 2, preto by ste u prizmatikov hľadali zbytočne napríklad strandový baner vojny (Banner of War), ktorý je základom všetkých kontaktných titánskych buildov. Stále je tam teda aj nejaké „ale“, pokiaľ by niekto argumentoval, že už nemá vôbec zmysel hrať solárne, arkové, voidové, strandové či stázové (Stasis) buildy.
Nové schopnosti a bojové taktiky sa v The Final Shape hodia každému, pretože spolu s Witnessom prichádzajú na scénu aj jeho posluhovači, nová frakcia menom Dread, ktorí disponujú schopnosťami temnoty – budú vás spomaľovať, zmrazovať, odhadzovať a priťahovať.
Čo však prizmatici majú a ostatní nie, je schopnosť takzvanej transcendencie. Okrem „super“ baru, ktorý meria nabitie super schopnosti, má totiž táto špecializácia aj ďalší, ktorý meria mieru nabitia Svetla a Temnoty. Keď máte obe nabité doplna, ide akoby o ďalšiu „ultimátku“, počas ktorej rozdávate viac poškodenia a menej ho prijímate a niektoré vaše schopnosti (granáty a boj zblízka) sú okamžite obnovené. Vaša granátová schopnosť sa tiež zmení na špeciálnu, ktorá v sebe kombinuje dva elementy; pri titánoch ide napríklad o arkovú a strandovú.
Pádny dôvod, prečo sa k Destiny 2 vrátiť
Počas hrania som striedal Strand a Prismatic, aby som dokázal porovnať staršie s úplne novým – a nie je to určite tak, že by som teraz už nič iné ako prizmatické buildy hrať nechcel. Mať však takú slobodu pri hraní je osviežujúce a veľmi zábavné, obzvlášť, ak sa vám podarí získať exotický „Class Item“, u titánov nazývaný „Stoicism“, teda stoicizmus.
Len pridanie tejto novej hybridnej špecializácie stačí, aby sa k Destiny 2 oplatilo vrátiť, ak vás už za tie roky gameplay omrzela a vyskúšali ste všetky štýly hrania. Ak si do mixu pripočítate nové exotiky a legendárne zbrane, vyjde vám, že opäť máte čo skúšať a s čím experimentovať, znova sa je do čoho ponoriť.
A potom tu je ten pocit z neznáma a nevedomosť, čo nás vlastne čaká. Witness padol, príbeh dosiahol vrchol a nikto nevie, čo vlastne bude ďalej. Vývojári zatiaľ poodhalili oponu len po prvé tri epizódy, o ktorých obsahu vieme aspoň rámcovo. Kam však povedú kroky Strážcov potom?
Quo vadis, Destiny?
Isté je, že „lórverzum“ Destiny 2 je také rozsiahle, že potrebujete 10-hodinové video k tomu, aby ste pochopili všetky súvislosti, takže možností, kadiaľ sa ďalej vybrať, je naozaj dostatok. Ako kameň tvrdý Zavala čelil v The Final Shape náročnej skúške a minulosti a tiež sa – hoci nie úplne uveriteľne a prirodzene – podrobil značnej vnútornej transformácii. Možno práve tento motív sa Bungie s Keithom Davidom palube rozhodne preskúmať.
Hrozieb je navyše vo vesmíre stále dosť a s novou frakciou nazývanou Dread je reálne, že budúce epizódy preskúmajú práve zákutia Witnessovej bývalej Čiernej flotily. Tak či onak, vidina Destiny 3 je zatiaľ nejasná a nepravdepodobná, keďže príbeh dvojky ďalej pokračuje. Minimálne v blízkej budúcnosti sa preto tretieho dielu zrejme nedočkáme, hoci únik informácií z tohto roku vskutku Destiny 3 predpovedal.
Isté zatiaľ je, že po troch epizódach príde niečo s kódovým názvom „Frontiers“, a že to bude súvisieť s Destiny 2. Možno nová expanzia, možno objavovanie zatiaľ nezmapovaných častí vesmíru, ako názov napovedá.
Nech sa už série Destiny uberie akýmkoľvek smerom, Bungie a Final Shape nastavili latku poriadne vysoko. Chcene-nechcene, vedome či nie, hráči aj kritici budú nadchádzajúce epizódy aj všetko po nch prirovnávať k najnovšiemu rozšíreniu, stavať ho na piedestál a hovoriť, že takto sa to má robiť. A budú mať pravdu.
Takto má totiž expanzia naozaj vyzerať.
Naše hodnotenie
Informácie o produkte
Destiny 2: The Final Shape
- Vydavateľ hry: Bungie
- Žáner: Role-playing (RPG), Akčné, Open world
- Hru na recenzovanie poskytla spoločnosť: Sony
Korekcia: Mário Lorenc