- Kreatívny režisér Indiana Jones and the Great Circle v rozhovore prezradil, že od hry nemáme očakávať zúrivé prestrelky
- Ide tak o výrazný odklon od predchádzajúcej produkcie štúdia Machinegames
Štúdio Machinegames prešlo od zabíjania náckov…k zabíjaniu náckov. Okrem značky (od Wolfenstein k Indiana Jones) sa však zmení aj množstvo zabitých nepriateľov a spôsob hrateľnosti. Potvrdil to kreatívny režisér Axel Torvenius v rozhovore pre EDGE magazín.
„Nemotivujeme hráčov k používaniu zbraní,“ povedal Torvenius. „Nepresadzujeme ju ako hlavný spôsob napredovania. Primárnou cestou vpred je vždy snaha používať svoj dôvtip a bič.“
„Indy nemá superschopnosti. Veľmi často môžete povedať, že pre neho nie je ľahké byť v boji,“ povedal. „Nakoniec je to učiteľ a trochu nešikovný archeológ. Jednoducho má túto vášeň, ktorá ho neustále stavia do týchto zvláštnych situácií s nepriateľmi a nástrahami.“
„Nebolo by verné postave, keby neustále strieľal tábory pre všetkých nepriateľov, a tím MachineGames chce zdôrazniť úroveň nebezpečenstva. Snažili sme sa zachytiť ten pocit, že ak sa musíte zapojiť do boja, je veľmi nebezpečné, že na vás strieľajú. Takisto je veľmi nebezpečné strieľať na nepriateľov, pretože budú mať poplašný systém a prídu posily.“
Režisér hry Jerk Gustafsson dodal, že Indy bude mať k dispozícii množstvo alternatívnych spôsobov postupu vpred – väčšinou menej hlučných, ako používanie revolveru. Ten tak bude slúžiť takmer doslova ako posledná inštancia.
Indiana Jones and the Great Circle príde 9. decembra na PC a Xbox Series X/S a do predplatného Xbox Game Pass. PlayStation 5 verzia dorazí na jar 2025.