- Štúdio Team Ninja zverejnilo video, v ktorom zverejnilo behind the scenes zábery
- Hovoria v ňom ako študovali históriu Japonska a ako to pretavili do bojových štýlov
- Zároveň vysvetlili fungovanie systému väzieb, ktorým môžete získate iných bojovníkov na svoju stranu
Štúdio Team Ninja, ktoré pripravuje očakávanú PS5 exkluzivitu Rise of the Ronin zverejnil nové video. To zobrazujú zábery za oponou. Video sprevádza komentár vývojárov, pričom prevažne sa zameriava na súbojový systém a bojové štýly.
Producent a režisér hry Fumihiko Jasuda a vedúci animácie Kosuke Wakamatsu v ňom tvrdia, že vývoj bojového systému započali určením rôznych ideológií v rámci histórie Roninov. Zaujímalo ich, prečo niektorí ľudia bojovali istým spôsobom a ako to dokážu zachytiť do hry.
Na portáli PlayStation Blog vývojári vysvetľujú rôzne bojové štýly, ktoré na hráčov čakajú. Medzi hlavné štýly zaradili formu Mumyo, smer Hokushin Itto, ktorý vznikol v 19. storočí. V neposlednom rade štýl Yagyu Shinkage vytvorený prvým shogunom.
Prečítajte si tiež
Rise of the Ronin nám priblížil svoj príbeh
„V hre Rise of the Ronin kombinuje tím Ninja svoje charakteristické bojové prvky s katanami, oštepmi, ďalšími zbraňami na boj zblízka a strelnými zbraňami, ako sú zahraničné strelné zbrane. Ako Ronin budete bojovať s nepriateľmi využívajúcimi tieto dva typy zbraní,“ opísali v blogu.
Strelné zbrane môžu pre niektorých pôsobiť rušivo. Jasuda uistil hráčov, že aj táto hra prinesie rýchly a náročný boj zblízka. „Jadrom hry Rise of the Rōnin zostáva akcia [a] je vyvrcholením našej predchádzajúcej práce na akčných hrách v Team Ninja,“ uviedol vo videu.
Neskôr vo videu vývojári hovoria o systéme väzieb, vďaka ktorému sa môžu nehratelné postavy pridať k vášmu dobrodružstvu. Hráči budú môcť medzi nimi striedať, aby získali iný špeciálny útok. Pomocou väzieb si môžete odomykať nové bojové štýly či prehlbovať už známe.
Prečítajte si tiež