- Štúdio Bungie vyvíja extrakčnú strieľačku Marathon
- Interné dojmy z hry však podľa známeho herného novinára nie sú dobré
Bungie sa muselo v posledných týždňoch zbaviť približne 30% svojich zamestnancov. Dôvodom bola stávka na príliš veľa interných projektov, pričom iba málo z nich sa ujalo. To všetko dostalo toto legendárne štúdio do červených čísel.
Budúcnosť Bungie teda spočíva v Destiny 2 a extrakčnej strieľačke Marathon, ktorá bola ohlásená minulý rok počas PlayStation Showcase. Ani s ňou to však nevyzerá bohvieako dobre.
Tvrdí to známy herný novinár Jason Schreier. Ten počas FPS podcastu prezradil, že interné dojmy z hry nie sú veľmi pozitívne: „Podľa toho, čo som počul, nie je to nič moc,“ povedal. „Existuje dôvod, prečo to bolo plánované na tento rok a posunulo sa to o celý rok.“
Podľa Schreiera mala hra prísť na trh už v tomto roku. No dočkala sa interného odkladu na budúci rok. Ani tu však nie je garancia, že sa vydania dočkáme: „Ľudia, s ktorými som sa rozprával, sú trochu pesimistickí, pokiaľ ide o dodržanie súčasného plánovaného termínu, ale uvidíme.“
Marathon zažil v priebehu tohto roka zmeny vo vedení projektu. Veterána Bungie Christophera Barretta nahradil Joe Ziegler, ktorý predtým pôsobil v štúdiu Riot Games na hre Valorant. Z Bungie odišla aj výkonná producentka hry.
Marathon je ohlásený na PC, Xbox Series X/S a PlayStation 5.