Destiny

Titulný obrázok pre Destiny

Spoločnosť Bungie zdôraznila, že vesmír Destiny bude "živý". V hre sa môžu vyskytnúť udalosti, ktoré nemusia byť nevyhnutne kontrolované alebo plánované vývojárom, čo pomôže vytvoriť dynamický vývojový zážitok pre Bungie a dynamický herný zážitok pre hráčov. Štýl hry bol opísaný ako strieľačka z pohľadu prvej osoby, ktorá bude obsahovať prvky masovo multiplayerovej online hry (MMO), ale Bungie sa vyhlo definovaniu Destiny ako tradičnej MMO hry. Namiesto toho bola hra označovaná ako "strieľačka so zdieľaným svetom", keďže jej chýbajú mnohé charakteristiky tradičnej MMO hry. Napríklad namiesto toho, aby hráči mohli vidieť a komunikovať so všetkými ostatnými hráčmi v hre alebo na konkrétnom serveri - ako je to v prípade mnohých tradičných hier MMO - Destiny bude obsahovať funkciu matchmakingu za pochodu, ktorá umožní hráčom vidieť a komunikovať len s ostatnými hráčmi, s ktorými ich hra "spáruje". Destiny bude obsahovať nový herný engine, ktorý umožní globálne osvetlenie a dynamické osvetlenie v reálnom čase. Inovácia technológie "hopper" od spoločnosti Bungie, ktorá bola základom systému párovania v hre Halo, umožní lepšie párovanie hráčov s cieľom vytvoriť prirodzenejší zážitok v kooperatívnych alebo súťažných režimoch pre viacerých hráčov.

Oficiálne odkazy:
Dátum vydania:
PlayStation 3 - 9.9.2014
Xbox 360 - 9.9.2014
Xbox One - 9.9.2014
PlayStation 4 - 9.9.2014
Platformy: PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 4, Xbox One
Vývojár: Bungie
Vydavateľ: Activision, ND Games
Herné módy: Hra pre jedného hráča (Singleplayer), Hra pre viacerých hráčov (Multiplayer), Co-operative, Massively Hra pre viacerých hráčov (Multiplayer) Online (MMO)
Herný engine: Tiger
Pohľad hráča: Pohľad z prvej osoby (First person), Pohľad z tretej osoby (Third person)
Alternatívne názvy: Tiger, Destiny The Game
Príbeh hry:

Nastavenie Destiny sa odohráva v ďalekej budúcnosti po udalosti nazývanej Kolaps, ktorá ukončila Zlatý vek, ktorý sa začal objavením Cestovateľa, a posunula ľudstvo na pokraj vyhynutia. Sila zodpovedná za Kolaps je známa ako Temnota a nepriamo pôsobí ako hlavný antagonista. Bitky proti silám Temnoty sa odohrávajú na rôznych miestach slnečnej sústavy. Zápletka Hra sa začína tým, že hráčov Duch sa po neznámom čase smrti vzkriesi ako Strážca. Strážca je rýchlo nútený bojovať proti Padlým, ktorí obývajú ruiny neďalekého kozmodrómu v Starom Rusku. Strážcovi sa s pomocou jeho Ducha podarí zaistiť skokanskú loď a uniknúť do Veže, v ktorej sídlia Strážcovia na hranici mesta. Po tom, ako sa vystroja a zoznámia s Vanguardom a Gunsmithom, sa dvojica od Amandy Hollidayovej dozvie, že ich jumperu triedy Arcadia chýba warpový pohon, komponent potrebný na medziplanetárne cestovanie. Vzhľadom na vzácnosť súčiastky a lietajúcich jumpshipov všeobecne je Strážca nútený vrátiť sa na miesto, kde loď našli, a pokúsiť sa súčiastku nájsť.

Vekové odporúčanie:
ESRB rating TPEGI rating 16
Screenshoty:
 * Metadáta hier poskytuje IGDB / Games metadata is provided by IGDB