- Pirátska hra Skull & Bones, ktorú Ubisoft vyvíjal 11 rokov vyšla minulý týždeň
- Šéf Ubisoftu Yves Guillemot ju označil ako AAAA hru
- Vývojári ešte pred vydaním oznámili plány na dlhodobú podporu hry
- Hodnotenia a počet hráčov však nenaznačujú, že pôjde o dlhodobý úspech
Pirátska hra Skull & Bones od francúzskej spoločnosti Ubisoft nezažíva príliš úspešné vydanie. V súčasnosti je priemer hodnotení na OpenCritic 60 a ani z komerčného hľadiska to na úspech nevyzerá. Hernému redaktorovi Tomovi Hendersonovi z webu Insider Gaming to prezradili zdroje priamo z Ubisoftu.
Podľa týchto zdrojov sa totiž počet hráčov Skull & Bones vyšplhal na mizerných 850 tisíc. Tu je však potrebné podotknúť, že toto číslo zahŕňa aj všetkých hráčov, ktorí si hru vyskúšali zdarma prostredníctvom „Free Trial“ verzie. Počet hráčov, ktorí si hru kúpili je teda ešte oveľa nižší.
Podľa spomínaného Ubisoft zdroja je hlavným problémom hry cenovka. Skull & Bones sa totiž predáva za 80€, čo je rozhodnutie, ktoré kritizovali aj samotní vývojári smerom k vedeniu Ubisoftu: „Myslím, že všetci vieme, že táto hra stojí prinajlepšom 30 až 40 dolárov, ale nie je v našej moci určiť tieto veci.“
Podľa odhadov analytikov bol rozpočet hry približne 200 miliónov dolárov, za čo môže primárne dlhý vývoj vrátane niekoľkých reštartov. A vzhľadom na úvodné komerčné čísla to nevyzerá, že Ubisoftu sa podarí svoju investíciu získať späť.
Prečítajte si tiež
Pirátsky Skull & Bones v recenziách neohúril
Ubisoftu určite nepomôže ani fakt, že Microsoft sa rozhodol vydať svoju dlhoročnú pirátsku hru Sea of Thieves na PlayStation konzoly a to už 30. apríla.