- Marvel Rivals vyšiel pred niekoľkými dňami a počas prvých 72 hodín si hru zahralo 10 miliónov hráčov
- Ide tak o kontrast voči vydaniu hry Concord
Concord je jedným z najväčších zlyhaní v histórii AAA herného priemyslu. O tom neexistujú žiadne pochyby. Dôvod neúspechu hry však hernú komunitu rozdeľuje. Jedna časť tvrdí, že hra vlastne ani nebola tak dobrá. Ďalšia časť však ukazuje na preplnený trh s hero strieľačkami, ktorý zabránil tomu, aby hra uspela.
Táto teória však dostala vážne trhliny po vydaní Marvel Rivals. Hra prilákala počas prvých 72 hodín 10 miliónov hráčov. V rovnakom hernom žánri. Áno, je treba podotknúť, že licencia Marvel má svoju silu, no ak by hra nebola dobrá, ani tá by jej nepomohla.
Podľa režiséra Marvel Rivals Thaddeusa Sassera Concord neuspel, pretože nepriniesol nič unikátne. Sasser v rozhovore pre Videogamer skonštatoval, že odtrhnúť hráčov od ich zaužívaných live service hier je veľmi náročné, no podľa neho unikátna kombinácia Marvel hrdinov a zábavnej hrateľnosti zabezpečila, že sa to Marvel Rivals podarilo.
„Sú tu náklady na prepínanie,“ povedal. „Už som investoval do Overwatch, mám 15 skinov pre Pharaha, nikam nejdem. Pravdou je, že si nemyslím, že by to niekto dokázal presne predpovedať, inak by bol dnes herný priemysel úplne iný. Je veľa hier, ktoré vyjdú a ľudia si hovoria „to sa bude dariť“ a potom to prepadne, alebo ľudia prídu a povedia si „to bude prepadák“ a ono to úžasne uspeje. Takže si myslím, že je naozaj ťažké povedať to dopredu a vždy sa toho obávate.“
Samozrejme, nakoľko je Marvel Rivals free-to-play hra, tak jej úspech bude v prvom rade závisieť od toho, ako dlho si dokáže hráčov udržať. Začiatok však bol viac ako solídny…