• Gamesite News 15 - Expanzie pre Control a Rage 2, EA s rekordom a Anthem v EA Access

• Geralt a Yennefer z 80-tych rokov vyzerajú tak zle, až je to úžasné

• Smrteľne chorý fanúšik Borderlands 3 sa nakoniec dožil vydania hry

Najlepšie bezplatné aplikácie pre Android 1. časť

Prinášame prehľad tých najlepších bezplatných aplikácií pre smartphony s operačným systémom Android.

TeamViewer

Určite každý z vás pozná klienta pre ovládanie vzdialenej plochy TeamViewer, ktorý sa teší veľkej obľube. Niet sa čomu čudovať, že vývojári nám pripravili aj verziu pre operačný systém Android. TeamViewer pre Android pracuje presne rovnako ako jeho súrodenec na PC. Jednoducho zadáte už vopred vygenerované číslo PC, ku ktorému sa chcete pripojiť, heslo a už ste spojení. Teraz vám už nič nebráni ovládať PC zo svojho smartphonu a robiť základné úkony, ako napr. upravovať dokumenty, prezerať si zložky atď. Ak by ste si chceli pozrieť pomocou TeamViewera video, či, nebodaj, zahrať čo i len Pinball 3D, musím vás upozorniť...nerobte to. Jediné, čo tým dosiahnete, je zamrznutie PC a vášho smartphonu.

Total Comander

Pre Android existuje naozaj veľa file managerov, no nie s každým môžete nazrieť do zložiek operačného systému. A práve toto Total Comander dokáže. No hneď vás musím upozorniť. Pokiaľ máte svoj smartphone aspoň trochu radi, zložky operačného systému neotvárajte! Varujem vás z dôvodu, že na spodnej lište sa nachádza zázračné tlačidlo “Delete”, ktoré ani neviete, ako stlačíte a jediné, čo vám potom povedia na reklamačnom oddelení, bude: “Adios amigos”. Total Comander inak zvláda základné operácie ako napr. kopírovanie súborov, odosielanie, premenovávanie atď. Na záver len dodám, že ak si na Total Comandera netrúfate, skúste ESS Správcu Súborov.

SME.sk

Pokiaľ sa zaujímate o to, čo sa deje u nás doma, v zahraničí alebo o novinky vo vede a technike, tak aplikácia známeho portálu SME.sk je pre vás ako ušitá. Ako hlavnú prednosť tejto aplikácie by som uviedol jej rýchlosť, ktorá je aj pri pomalšom internetovom pripojení na vysokej úrovni. Ako ďalšie pozitívum musím zmieniťto, že aplikácia uvádza články aj z mnohých ďalších sekcií portálu (napr. hry.sme.sk). Bohužiaľ, aj vo verzii pre smartphony sa nachádza zloba menom Piano, čo by som označil ako za najväčšie negatívum aplikácie.

Aplikácie testované na HTC Desire pod Androidom vo verzii 2.2.