Microsoft predstavil projekt xCloud ako riešenie na problém odozvy pri streamovaní

Microsoft predstavil projekt xCloud ako riešenie na problém odozvy pri streamovaní

Spoločnosť chce dať hráčom možnosť voľby, aby hrali spôsobom ako chcú.

Po špekuláciách a rôznych nápovedach (naposledy na E3 2018) nám Microsoft konečne predstavil svoju verziu streamovacej služby, ktorá dostala (zatiaľ) názov Project xCloud.

Samozrejme, projekt je ešte stále vo fáze vývoja, no Microsoft sľubuje, že odstráni ten najväčší problém so streamovaním, ktorý v hernom biznise je a to je samozrejme odozva. A popri tom aj kvalita. Spoločnosť sľubuje hranie, ktoré je na tak vysokej úrovni, ako hranie na Xbox konzole. Taktiež prezradili, že testovanie prebieha na rýchlosti 10Mbit/s a že dôležitejšie ako rýchlosť je infraštruktúra serverov z ktorých sú hry streamované. Čiže presne oblasť kvôli ktorej zlyhali služby ako OnLive.

Microsoft však nekončí s klasickými konzolami. Tie tu sú a v budúcnosti aj budú. Microsoft tvrdí, že jeho cieľom je poskytnúť hráčom čo najviac možností pri hraní.

Zdroj: wccftech.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk