inXile po odkúpení Microsoft: Sloboda pri tvorbe hry a 30% nárast v počte zamestnancov

inXile po odkúpení Microsoft: Sloboda pri tvorbe hry a 30% nárast v počte zamestnancov

Zdá sa, že obe strany sú zatiaľ s akvizíciou spokojné.

Microsoft na nedávnom podujatí X018 oznámil kúpu dvoch štúdií. Obsidian (South Park: The Stick of Truth, Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity) a inXile (Wasteland, Bard's Tale 4). A zdá sa, že táto akvizícia má okamžitý efekt. Brian Fargo prezradil, že im to napríklad pomohlo zaplátať diery v štúdiu:

Z krátkodobého hľadiska hovoríme o náraste počtu zamestnancov o 30%. Nesnažíme sa stať sa niekoľko stočlenným tímom, išlo skôr o to, aby sme zaplátali pozície, kde nám chýbali full-time vývojári ako napríklad audio dizajnéra, vývojára, ktorý by sa staral o svetlá a taktiež niekto, kto by mal na starosti kinematické záležitosti.“

Taktiež vyvrátili špekulácie o tom, že ich Microsoft bude nútiť robiť hry, aké chcú oni: „Určite sledovali to, čo máme vo vývoji teraz. Ale zaujímalo ich hlavne to, že sme samostatné štúdio, ktoré vie vytvoriť hru bez toho, aby boli „držaní za ruku“. Teraz chcú vidieť, čo dokážeme vytvoriť s extra rozpočtom. Každopádne, my sami rozhodneme, čo budeme vyvíjať a ohľadom toho sme dostali prisľúbenie. Ani raz sme od nich nepočuli „boli by sme radi, keby ste urobili túto hru“.

Zároveň prezradili, že majú okrem Wasteland 3 vo vývoji ešte jednu neoznámenú hru a práve tá prechádza momentálne fázou vylepšovania, práve vďaka dodatočným financiám a času zo strany Microsoftu. Wasteland 3 podľa jeho tvrdení stále príde na všetky sľúbené platformy, čiže aj na PlayStation 4.

Zdroj: wccftech.com

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Odber noviniek

Gamesite.sk
Zoznam.sk