Star Wars Jedi: Fallen Order je úplne inou hrou, ako naznačovalo E3 demo

Star Wars Jedi: Fallen Order je úplne inou hrou, ako naznačovalo E3 demo

Ukážka nezodpovedá možnostiam hry.

Ak by sme vám pustili demo Star Wars Jedi: Fallen Order, ktoré bolo pustené fanúšikom na EA Play, pravdepodobne by ste usúdili, že ide o lineárnu hru, ktorá pri súbojoch kladie dôraz na manažment staminy. Hlavne z hľadiska otvorenosti sveta to vyzeralo ako Star Wars verzia Uncharted, čo mnohým fanúšikom nevonia.

Lenže podľa reakcií, ktoré sme dostali vďaka redaktorom, ktorí videli z hry viac to vyzerá tak, že hra ani zďaleka nie je tak lineárna, ako by toto demo naznačovalo. Redaktori webu Giantbomb sa totiž rozprávali s tvorcami hry zo štúdia Respawn a tí mu prezradili, že hra je vlastne Star Wars metroidvaniou.

To znamená, že budete mať svoju loď s posádkou, misie budete môcť plniť v poradí v akom chcete a počas hrania budete získavať nové schopnosti, ktoré vám umožnia prístup na miesta, kde ste sa predtým nemohli dostať. Hra je tak oveľa viac „Batman Arkham“ hrou ako „Uncharted“ hrou.

Je teda veľmi čudné, prečo sa EA rozhodlo ukázať z hry práve také demo, keď má hra očividne oveľa väčšiu hĺbku.

Ďalšia drobná informácie sa týka možnosti oddelenia končatín svetelným mečom. Táto „funkcia“ chýba veľkej skupine hráčov, ktorí pre to Fallen Order výrazne kritizujú. Zdá sa však, že štúdio Respawn oddeľovanie končatín do hry nemôže pridať, pretože Disney, ako vlastník Star Wars licencie, to zakázalo. Prezradil to hlavný dizajnér Brandon Kelch: „Používali sme filmy ako odrazový mostík a práca s Disney je taká....viete...táto možnosť je používaná len vo veľmi silných a kritických momentoch, takže sme ju mohli používať len takto.“

To naznačuje, že oddeľovanie končatín bude prítomné maximálne v cutscénach alebo podobných QTE momentoch.

Star Wars Jedi: Fallen Order vychádza 15. novembra na PC, Xbox One a Playstation 4.

Zdroj: IGN/Giantbomb

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk