Znamená to hneď niekoľko vecí.
Štúdio 343 Industries ohlásilo, že Halo Infinite sa dočkal dvoch nových prírastkov do tímu a ich úlohou bude dotiahnuť tento masívny projekt do úspešného cieľa. A minimálne jedno meno je pre fanúšikov série Halo veľmi známe.
K projektu totiž prichádza Joseph Staten, ktorý pôsobil ako naratívny dizajnér v prvých troch Halo hrách a následne bol kreatívnym šéfom vývoja Halo 3: ODST. Po tom, ako sa Bungie odtrhlo od Microsoftu, tak Staten začal spolu so štúdiom vyvíjať Destiny, no v roku 2013 neslávne zo štúdia odišiel a to kvôli nezhodám, ktoré sa týkali príbehovej stránky Destiny.
V roku 2014 sa tak vrátil späť do Microsoft Studios, kde sa venoval hneď niekoľkým second-party projektom Microsoftu a to vrátane Killer Instinct a Quantum Break. Naposledy mal na starosti spoluprácu so štúdiom Dontnod na hre Tell Me Why.
Staten však nenahrádza nikoho, ale ujíma sa role „Project Lead.“ Ďalším prídavkom do vývoja Halo Infinite je Pierre Hintze, šéf Publishing tímu Halo: The Master Chief Collection. Jeho skúsenosti s „flighting“ programom na tejto kolekcii určite zužitkuje, pretože sa stal vedúcim Free-to-play časti Halo Infinite.
I’m thrilled to join @Halo to help them ship Halo Infinite. As the project lead for the Infinite Campaign, I will be supporting the team’s existing, great leaders and empowering them to do their best work. https://t.co/pQiNPQVBZs
— Joseph Staten (@joestaten) August 27, 2020
Toto ohlásenie prišlo iba deň po tom, čo štúdio Certain Affinity oficiálne potvrdilo, že už od decembra 2019 pomáha štúdiu 343 Industries na vývoji Halo Infinite. Momentálne sa tak na vývoji tejto hry podieľajú štúdia 343 Industries, Certain Affinity (šéfom ktorého je mimochodom multiplayerový dizajnér Halo 2, Max Hobberman), Skybox Labs a Spearsoft.
We’re excited to finally confirm our ongoing partnership with 343 Industries on @Halo Infinite! More details >> https://t.co/n45TrHc6Gj #HaloInfinite
— Certain Affinity (@CertainAffinity) August 26, 2020
Príchod Statena je však nepochybne znakom toho, že odklad Halo Infinite na rok 2021 znamená skôr odklad na posledné mesiace budúceho roka a nie na úvodné mesiace. Táto obrovská skupina vývojárov má tak pravdepodobne ešte vyše roka na to, aby dali hru dokopy.