Rôznorodá budúcnosť série.
Séria Assassin’s Creed sa v posledných rokoch uberala smerom RPG žánru a to prakticky od vydania Origins v roku 2017. Tí, ktorí nariekali, že chcú klasickejší zážitok boli vypočutí, nakoľko Mirage sa sústredí presne na nich. A ani po Mirage na nich Ubisoft nezabudne.
Výkonný producent Ubisoftu Marc-Alexis Côté totiž prezradil, že Assassin’s Creed Codename HEXE nebude RPG hrou. HEXE bola jednou z dvoch oznámených veľkých Assassin’s Creed hier, ktoré prídu vrámci live service platformy Assassin’s Creed Infinity. A zatiaľ čo Codename RED, ktorý sa bude odohrávať vo feudálnom Japonsku bude nasledovať šľapaje Origins, Oddysey a Valhalla, tak HEXE poteší tých, ktorí RPG systémy nepreferujú.
„Myslím si, že prístup Infinity nám umožňuje mať rôzne zážitky rôznych veľkostí. Všetko nemusí byť 150 hodinová RPG hra, však?“ HEXE bude podľa jeho slov „iným zážitkom z hľadiska hrateľnosti a hernej štruktúry.“
„Jednu vec, ktorú sme sa naučili s Origins, Odyssey a Valhalla je to, že nemusíme mať veľkú RPG hru každý rok. Tieto hry dokážu udržať hráčov po dlhšiu dobu a to hlavne vtedy, keď ich podporujeme novým obsahom.“
Côté dodal, že HEXE príde neskôr ako Codename RED, no zároveň prezradil, že po vydaní budú obe hry podporované súčasne.
Podľa leakerov sa má Codename HEXE odohrávať v Európe počas obdobia Svätej rímskej ríše a honu na čarodejnice a hra by mala mať hororové prvky. Podobne ako Codename RED, aj HEXE príde iba na PC a súčasnú generáciu konzol (Xbox Series X/S a PlayStation 5).