Capcom si počas celého vývoja nového dielu Devil May Cry poriadne "užíva". Fanúšikom sa už od počiatku nepáčil prerod hlavného hrdinu Danteho na emo postavičku, ktorá sa až príliš podobá na Tameema Antionadesa, kreatívneho riaditeľa štúdia Ninja Theory, ktoré má hru na starosti. Capcom však najnovšie tvrdí, že ľuďom sa začína nový Danteho štýl páčiť.
Ako tvrdí japonský vydavateľ, vždy sa nájdu ľudia, ktorým iný Danteho image nebude po chuti. "Chápeme to, ale vždy sme hovorievali, že ak uvidíte hru a zahráte si ju, pochopíte, že robíme správnu vec. To sa deje práve teraz," tvrdí producent americkej pobočky Alex Jones.
"Áno, je to akási obhajoba, nie je to však iba samoľúbe ukazovanie na fanúšikov a posmech. Je to viac o tom, že rozumieme, prečo ste mali pochybnosti, no zároveň sme vedeli, že vás musíme presvedčiť. Sme šťastní, že sa nám to podarilo," vysvetľuje Jones zodpovednosť Capcomu.
Zatiaľčo vzhľad hrdinu série prešiel radikálnou zmenou, fanúšikovia sa vraj ničoho ďalšieho báť nemusia – stále to bude starý, dobrý Dante, ktorý dokáže hocikomu nakopať zadok a následne to aj štýlovo okomentovať.
DmC: Devil May Cry 15. januára 2013 na PS3 a Xbox 360.