Peter Molyneux, herný vizionár a človek, ktorý vás svojim hypnotickým prejavom dokáže prinútiť uveriť pravdepodobne všetkému, si opäť raz pustil pusu na špacír. V rozhovore pre server Develop sa šéf štúdia 22Cans posťažoval, že vydavatelia hier si nemôžu dovoliť finančne riskovať a podporiť tak tvorivým vývojárov.
Podľa Molyneuxa je najväčším problémom, že herné molochy neumožnia kreatívnym tvorcom odviazať sa. „Ak by to nám, tvorcom, dovolili, pravdepodobne by sme utrhnutí z reťaze minuli všetky peniaze,“ vysvetľuje Brit, no zároveň aj navrhuje riešenie: „Mal by prebehnúť proces, napríklad cez Greenlight, niečo ako prax schvaľovania konceptu.“
Na druhej strane by však tento proces mohol brániť tvorivosti. „Nie je možné, aby ste sa mohli potom postaviť a povedať ‚Mám v kancelárii dvoch ľudí a do štyroch mesiacov vydám hru, ktorá bude kompletne odlišná‘. Za túto dobu sa veľkej spoločnosti podarí akurát tak schváliť koncept,“ uzatvára Molyneux.
Nuž, uvidíme, ako sa bude Molyneuxovi dariť so svojim experimentálnym projektom Curiosity: What’s inside the Cube.