Indie hry sa pokúšajú hráčov zaujať rôznymi spôsobmi. Paweł Mogiła sa svoju nezávislú hororovú 2D plošinovku usiluje promovať viacmenej klasicky – cez Steam Greenlight a pomocou trailerov. Najnovší z nich ukazuje kúsok zo strašidelnej atmosféry a svojskej, minimalistickej grafiky.
Poľský vývojár sľubuje dynamickú hrateľnosť skombinovú s desivým zážitkom. Grimind by mal byť založený na fyzike, pričom hráči by malo byť umožnené urobiť všetko, na čo majú chuť. Každý jeden dynamický predmet bude môcť postava chytiť, ťahať alebo vliecť. Na posilnení hororového zážitku by sa mal podieľať aj hlavný charakter, ktorý má rozprávať o tom, ako sa cíti, či je vystrašený, alebo čo si myslí o momentálnej situácii.
Vývojár hráčom ponúka na vyskúšanie demoverziu, ktorá obsahuje dve celé úrovne. Pozor si vraj treba dať na obtiažnosť – ako vysvetľuje popis hry, nejedná sa o nič, čo by sa dalo prejsť držaním jedného tlačidla.
{embed_video http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wluyc-PmtJ8}