Vývoj hier niekedy postretnú naozaj nepríjemné udalosti. Jednou z nich a pravdepodobne tou najhoršou je jeho zrušenie, ktoré zamrzí o to viac, ak je vaše dietko takmer hotové a vy ho už iba dolaďujete do finálnej podoby. Svoje o tom vedia vývojári z medzitým už zaniknutého štúdia Free Radical Design, ktorým sa takáto situácia stala počas prác na Star Wars: Battlefront III.
Ako sa vyjadril pre magazín GamesTM spoluzakladateľ štúdia, Steve Ellis, vývojári už mali Star Wars: Battlefront III dokončené z 99% a ostávalo im len opraviť zopár bugov. „Mala to byť naša najúspešnejšia hra, ale nakoniec bola zrušená z finančných dôvodov. Som šťastný, že ľudia sa aspoň môžu pozrieť na to, na čom sme pracovali a zdieľať náš entuziazmus.“
Britskí vývojári sa usilovali vytvoriť veľmi ambicióznu hru. „Mohli ste začať bitku na zemi, naskočiť do vesmírnej lode a odletieť do vesmíru. Tam by ste sa presunuli do doku na materskej lodi a pokračovali v bitke,“ vysvetľuje Ellis. „Museli sme vybudovať všelijaké nové technológie a prekonať množstvo technických výziev a obmedzení. No podarilo sa nám to.“