Japonský technologický gigant môže hovoriť o vydarenej jeseni. Po tom, ako úspešne vydal PS4, ktorá lámala rekordy predajnosti po celom svete, sa prebral aj handheld PS VITA. Sony sa úspešne snažilo pritiahnuť pozornosť ľudí aj na menej populárnu vreckovú hernú konzolu. Špeciálne funkcie, ktoré dovoľujú využívať Vitu ako druhý displej, zrejme uspeli. Aj keď spoločnosť nepriniesla žiadne presné čísla, odhady magazínu MCV hovoria o takmer 68% náraste predaja.
Keď v roku 2011 konzola začínala, vstupovala do konkurencie, kam sa postupom času vtlačili aj výkonné smarfóny, a tak zmysel konzoly postupne prestával existovať. Keď však Sony konzolu výrazne zlacnilo a navyše prinieslo nejaký ekosystém medzi PS4 a PS VITA, hráčov nepochybne zaujalo. Takéto správanie zo strany výrobcov je vítané aj medzi hráčmi.