Nečakaný krok prilákal stovky nových hráčov.
BRINK bol experimentom Bethesdy so štúdiom Splash Damage, ktorý ponúkal spojenie multiplayerovej strieľačky, príbehových prvkov a parkouru na post-apokalyptickom plávajúcom meste. Zaujímavý koncept, no hra sa veľmi neujala a nebudeme sa čudovať, ak si na ňu už vôbec nepamätáte.
Ako blesk z jasného neba sa však tento týždeň, viac ako 6 rokov po vydaní hry, objavilo nezvyčajne stručné vyhlásenie so správou, že BRINK na Steame prechádza na model free-to-play.
Podľa Steam Charts má hra momentálne cez 2000 hráčov, čo sa možno nezdá veľa, no v porovnaní s pondelkovým vrcholom 19-tich aktívnych hráčov je tento nárast priam astronomický. Ak ste teda túto hru nikdy nemali šancu skúsiť, teraz je ten správny čas na jej stiahnutie.
Aj keď bol prechod na free-to-play nečakaný, určite by sme privítali, keby si aj iné spoločnosti zobrali z BRINKu príklad. Mnoho starších hier zameraných na multiplayer sa totiž v súčasnosti nedá hrať práve kvôli nedostatku aktívnych hráčov, v čom dokáže free-to-play model aspoň na istý čas pomôcť.

Prečítajte si tiež