Vďaka tejto možnosti by mal titul osloviť viac hráčov.
Najľahšia obtiažnosť je pre tých, čo chcú preskúmať svet, užiť si príbeh a netrápiť sa bojmi.
Všetky možnosti budú vyvážené. Druhá možnosť by vraj mala byť najpoužívanejšia, pretože je najviac vybalansovaná. Potom tu nájdeme režím „hard“ teda ťažký, ktorý má byť výzvou pre väčšinu hráčov.
Aby toho nebolo málo, je tu tiež aj štvrtá obtiažnosť s názvom „Give Me God of War„. Tá sa aj samostatne ukladá a nie je tu možnosť prepnúť na „ľahšie“ ak je to príliš ťažké. A to nemyslia len tým, že nepriatelia sú silnejší alebo prichádzajú vo väčších počtoch.
Vložili sme do toho tony obsahu, aby sme poskytli skutočnú výzvu. Zmenili sa nepriatelia, ich vzorce útokov, je to naozaj veľmi odlišné.
Cory Barlog, riaditeľ výroby.
To je dobrá správa pre skalných fanúšikov, ktorí sa báli, že nový God of War bude viac zameraný na príbeh ako samotný boj. Nové pokračovanie možno bude vyspelejšie, zdržanlivejšie ale to neznamená, že sa vynechajú veci, ktoré túto hru robili originálnou.
Taktiež, bez ohľadu na vami zvolenú obtiažnosť, bude možné sa po skončení príbehu vrátiť naspäť do oblastí, ktoré ste úplne nepreskúmali.
God of War 4 bude dostupný 20. apríla 2018 na PS4.