Na množstvo noviniek sa môžu tešiť najmä hráči obľubujúci Symmetru, Hanza a Torbjorna.
Víťaz kategórie najlepšia hra roku 2016 s milo pôsobiacim vizuálom, Overwatch, sedela zaslúžene na tróne najlepšej hry pre viac hráčov dlhé mesiace. Dnes sa však musí vyrovnávať s obrovskou konkurenciou v podobe PUBG, Fortnite a ostatných hier s populárnym Battle Royale módom. Blizzard sa preto snaží udržať si svojich hráčov neustálymi zmenami, novými hrdinami a eventami prúdiacimi do hry.
Ihneď po doladení novej hrdinky, Briggite, dorazili na PTR server prvé zmeny. Niektoré z nich len vylepšili alebo naopak znížili účinnosť aktuálnych schopností, iné priniesli hrdinom zásadné zmeny. Konkrétne lukostrelec Hanzo si vyslúžil od vývojárov zvýšenú pozornosť. Jeho Scatter Arrow nahradí nová vlastnosť, Storm Arrow, vďaka ktorej bude môcť vystreliť 6 šípov plynule za sebou (táto schopnosť sa bude hodiť najmä proti veľkým tankom). Vylepšenie získal aj samotný luk, ktorý bude po novom strieľať projektily dosahujúce väčšiu rýchlosť. Sonic arrow odhaľujúci nepriateľov za stenou sa novému Hanzovi načíta oveľa rýchlejšie (za 12 sekúnd z pôvodných 20), znížený však ostane jeho dosah (7 metrov z pôvodných 10) a trvanie (6 sekúnd z pôvodných 10). Vývojársky update navyše japonskému lukostrelcovi umožní aj rýchly horizontálny presun pri skoku a lezení po stenách. Pre Hanza ako snajpera to bude výborná výhoda pri presúvaní sa vo väčších výškach.
Pre Symmetru nie sú veľké zmeny ničím nezvyčajným. V blízkej budúcnosti ju čaká už v poradí druhý veľký vývojársky update, ktorý bude mať tento raz za následok zmenu jej zaradenia. Po novom bude indická architektka bojovať po boku Hanza a ostatných obranných hrdinov v skupine defense (obrana). V pôvodnej skupine support ( podpora), bola Symmetra jediný hrdina , ktorý nedisponoval schopnosťou uzdravovať svojich spoluhráčov. Jeff Kaplan, hlavný dizajnér hry, na Overwatch fóre prezradil, že vývojári testovali aj možnosť, ktorá by umožnila hrdinke uzdravovať spoluhráčov svojimi turetmi. Podľa jeho slov pôsobila táto novinka veľmi nešikovne, nakoľko je Overwatch veľmi rýchla hra. Turety budú teda naďalej slúžiť na spomalenie a poškodenie protihráčov. Veľká novinka má nastať v ich umiestení. Hráči budú môcť vystreliť turety, ktoré sa stanú aktívne až po nalepení na stenu alebo inú prekážku. Smutnou správou je zníženie ich počtu z pôvodných 6 na 3. Podľa vývojárov je tento počet opodstatnený vačším spomalením a poškodením, ktoré nepriateľovi turety po zmene spôsobia. Primárny útok ostáva v štádiu testovania. Zatiaľ vieme len toľko, že gradácia poškodenia sa má zvýšiť z pôvodných 30-60-120 dps na 65-130-195 dps. Samotné dosiahnutie nového stupňa gradácie je zmenené z jednej na dve sekundy. Naopak, jej sekundárny útok, pri ktorom vystrelí jeden veľký projektil, dosiahne maximálny potenciál už za 1 sekundu( z pôvodných 2 sekúnd), poletí rýchlosťou 30 m/s (z pôvodných 10 m/s) a pri kontakte s prekážkou exploduje, pričom nepriateľom na blízku uštedrí solídne poškodenie. Azda najväčšiu zmenu pre celú hru prinesie nový teleportér, ktorý už viac nebude Symmetrinou ultimátnou schopnosťou. Pravdepodobne s dlhou dobou načítania, budú môcť hráči využívať teleportér ako jednu z aktívnych vlastností na klávese E. Mení sa aj podstata teleportéru, ktorý už nebude slúžiť primárne na rýchly presun hráčov k objektu misie, ale bude fungovať nasledovne: Symmetra môže zvoliť ľubovoľné miesto pre jej teleportér, vzdialené až do 25 metrov od jej stanoviska. Po umiestení sa objaví druhý teleportér priamo pred ňou. Hráči budú môcť okrem samých seba premiestňovať aj svoje ultimátky ako napríklad bomby ale aj turety. Teleportér nie je obmedzený počtom použití ale časom. Sklamaním ostáva nová ultimátna schopnosť, ktorou má byť vylepšený photon barrier. Fungovať má podobne ako Orisin štít alebo ľadová stena Mei. Symmetra zároveň prichdádza o svoju schopnosť stavať generátor štítu.
Veľkých zmien sa má dočkať aj švédsky inžinier Torbojorn. Pri ňom si však hráči na detaily budú musieť počkať o niečo dlhšie.