Ak sa vývojárom z Bend Studio podarí úspešne zrealizovať túto myšlienku, môže ísť konečne o titul, ktorý poteší rovnako milovníkov lineárnych hier aj otvorených svetov.
Môže sa zdať, že dnešnej generácii videohier jednoznačne kraľujú otvorené svety so sandboxovým štýlom hrania. Po obrovskom úspechu hier ako Uncharted 4 a God of War sa však nejeden vývojár zamyslí nad tým, ako správne podať hráčovi príbeh.
Ako sa zdá, nad touto problematikou sa zamyslel aj John Garvin, hlavný režisér post-apokalyptického počinu s názvom Days Gone, ktorý je vo vývoji už od začiatku roka 2015. Garvin prirovnáva spôsob podania príbehu v Days Gone k hre Uncharted 4: A Thief’s End, s tým rozdielom, že sa bude celý odohrávať v otvorenom svete. V praxi to bude znamenať najmä výraznú dejovú linku, z ktorej sa nebude dať odbočiť tak jednoducho ako v ostatných otvorených svetoch.
Režisér ďalej spomína aj samotný príbeh, rozdelený do troch hlavných zápletiek, ktoré sa v určitom bode začnú prelínať. Tento klasický spôsob tvorby príbehu má slúžiť k udržaniu pozornosti hráča.
Musíme priznať, že Days Gone na nás zatiaľ pôsobí ako veľmi zaujímavý projekt. Na jeho finálnu podobu si budeme musieť počkať do roku 2019. Čakanie naň si môžete spríjemniť prvou hodinou z hry.
{embed_video //www.youtube.com/watch?v=5IW_79PaiRo&t=2472s}