Menej farieb a iná atmosféra.
Aj keď cesta Diabla III bola strastiplná (Error 37), tak hre sa nakoniec podarilo získať si srdcia hráčov a fanúšikov Blizzardu a dnes sa na túto hru pozerá ako na titul hodný svojho mena.
Jedna z kritík smerovaných hre sa však týkala aj vizuálneho štýlu, ktorý mnohí označovali ako „veľmi farebný a málo temný,“ čo bolo v priamom kontraste s prvými dvoma hrami (a že nešlo o šťastné rozhodnutie naznačil aj Blizzard tým, že sa v štvorke vrátil späť k temnote).
Hra však nemusela vyzerať takto a obrázky z úvodných rokov vývoja naznačujú, že pôvodný plán bol, aby Diablo III nasledovalo svojich predchodcov. Obrázky pochádzajú od bývalého výtvarníka štúdia Blizzard North (štúdio bolo zrušené v roku 2005) Oscara Cuesta a ukazujú nám víziu Blizzardu pre Diablo III v raných štádiách vývoja.
Screenshoty však používajú low-poly modely, pretože ich cieľom bolo skôr ukázať atmosféru, ktorú malo Diablo 3 navodiť a ktorá sa počas svojho vývoja dočkala veľkých zmien.
A nižšie je trailer pre Diablo IV.