Toto bude ešte veľmi náročná cesta.
Asi nebudeme ďaleko od pravdy keď povieme, že po nie príliš vydarenom vydaní Cyberpunku 2077 je v stávke mnoho rokov budovaná reputácia štúdia CD Projekt RED. Podľa mnohých kritikov skvelá hra, ktorá však trpí takým množstvom technických problémov (hlavne na konzolách) až to kazí zážitok z hrania. A aj keď zázraky sa od 7-ročného hardvéru asi čakať nedajú.
To, že budúcnosť štúdia závisí od súčasného prístupu vývojárov vie aj samotný manažment štúdia. Michał Nowakowski prezradil, že hra musí byť opravená a to bez ohľadu na to, koľko to bude stáť: „Suma patchovania hry je irelevantná v porovnaní s tým, čo je v stávke v tomto momente, takže čo sa našich priorít týka, o tom nemusí byť reč. Určite chceme hru opraviť, pretože sme dali sľub hráčom a urobíme všetko preto, aby sme tento sľub dodržali.“
Šéf CD Projektu Adam Kiciński priznal, že kvôli tomu, že pred vydaním neukázali verziu hry pre Xbox One a Playstation 4 narušili dôveru, ktorú im vložili hráči a že sa budú musieť veľmi snažiť, aby túto dôveru získali späť: „Preto sa naše prvé kroky plne zameriavajú na toto. Koncentrujeme sa na to, aby sme dali Cyberpunk na starých konzolách doporiadku.“
Samozrejme, ako sme spomínali vyššie, zázraky od 7-ročného hardvéru očakávať nemôžeme a vyjadrení manažmentu štúdia bude ich cieľom to, aby bola hra na Xbox One a Playstation 4 konzolách „hrateľná bez glitchov a pádov hry.“ Uvidíme teda, či sa dostaneme z biedy v podobe 17FPS aspoň do hrateľnej podoby a hlavne sme zvedaví, kedy bude Cyberpunk na týchto konzolách v hrateľnej podobe.