Priznalo však „úprimnú konverzáciu.“
Prečo dopadol Battlefield 2042 tak ako dopadol? Tak na túto otázku sa pokúšalo nájsť odpoveď vedenie EA v tzv. Town Hall mítingu o ktorom informoval insider Tom Henderson. A pre fanúšikov Battlefield série to nebolo príjemné čítanie, pretože EA označilo ako faktory zlyhania okrem iného aj COVID-19, dlhé prepracovanie enginu a taktiež aj Halo Infinite, ktorý dopadol neporovnateľne lepšie. Nepadlo však ani slovko o tom, že stačilo iba odložiť hru o niekoľko mesiacov a reakcie by boli oveľa lepšie.
Samozrejme, táto reportáž začala brázdiť sociálne siete a rozhorčila mnohých. A tak muselo zakročiť PR oddelenie Electronic Arts, ktoré slovami Johna Reseburga vyvrátilo to, že by z neúspechu svojej hry vinili Halo Infinite: „Tieto príbehy nie sú pravdivým zachytením diskusií a ich kontextu, ktoré boli hlbokou a úprimnou konverzáciou o nedávnom vydaní Battlefield hry. Bolo to o kľúčových zisteniach a akciách, ktoré vykonáme v budúcnosti a nie o obviňovaní externých faktorov.“
Otázny je teda kontext v ktorom zaznel názov hry Halo Infinite. Vieme si predstaviť, že EA nebolo nadšené, keď Microsoft znenazdajky posunul dátum vydania multiplayeru o tri týždne dopredu a presne niekoľko dní pred vydaním Battlefield 2042, no je zrejmé, že Battlefield 2042 si za svoje problémy a neúspešné vydanie môže v prvom rade sám.