Silné resumé.
Bývalý šéf dizajnu multiplayeru Halo Infinite Andrew Witts oznámil na sociálnej sieti Twitter, že sa stal členom štúdia Bungie, kde získal pozíciu Gameplay Design Director pri nedávno ohlásenej hre Marathon.
„Všetci boli takí prívetiví a milí,“ povedal Witts. „Som nadšený, že môžem pracovať s týmto skvelým a neuveriteľne talentovaným tímom.“
Witts má za sebou silné resumé. Predtým, ako bol členom 343 Industires totiž pôsobil v Ubisofte, kde sa podieľal na vývoji Rainbow Six Siege ako herný dizajnér. Za sebou má taktiež aj krátke pôsobenie v štúdiu Epic Games pri tvorbe nového obsahu do Fortnite.
I’m excited to share that I’ve completed my first week @Bungie!
I will be joining @MarathonTheGame as Gameplay Design Director.
Everyone has been so welcoming and kind. I am thrilled to work with this brilliant and incredibly talented team 💚 pic.twitter.com/Z5O3B2OB0k
— Andrew Witts (@RevivedAntihero) July 14, 2023
Marathon bol ohlásený počas júnového PlayStation Showcase. Hra zatiaľ nemá stanovený dátum vydania, no prijatie nového člena na tak vysokú pozíciu naznačuje, že hra ešte určite strávi v útrobách Bungie najbližšie mesiace. Vydania sa dočkáme na platformách PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.