To však možné nie je.
Game as a service hry sú často brané ako „druhé povolanie.“ Na to, aby ste vedeli, čo sa v takejto hre deje musíte hraniu obetovať veľa času s pravidelnou frekvenciou – takéto hry obsahujú sezóny, in-game podujatia a špeciálne odmeny, ktorá majú hráčov motivovať, aby pri hre daný čas strávili.
Potreba takýchto hier však vychádza priamo od hráčov, ktorí sa pri hrách, ktoré sú podporované dlhodobo často sťažovali na „hluché obdobia“ bez nového obsahu a herné štúdiá tak logicky ponúkajú to, čo chcú hráči. Ani to však nestačí.
Prezident Blizzardu Mike Ybarra totiž v rozhovore pre The Verge prezradil, že je neuveriteľne náročné naplniť požiadavky hráčov na nový obsah, pretože tí nemajú žiadnu trpezlivosť a chcú nový obsah každý deň. Poskytovanie live service obsahu je tak balansom medzi rýchlosťou, kvalitou a to všetko si vyžaduje masívne množstvo vývojárov: „Chceme hráčom ponúknuť viac obsahu v našich vesmíroch. Zároveň sa chceme uistiť, že sme zodpovední a spĺňame ich očakávania. Myslím si, že mnohé z týchto vecí ešte stále dolaďujeme, ako budeme napredovať. Ale je to niečo, čo je pre mňa na prvom mieste, keď ideme dopredu.“
„Vždy tímom hovorím: „Keď niekto minie jeden dolár alebo cent v spoločnosti Blizzard, chcem, aby sa po tom cítil dobre. Ako sa dostaneme do sveta, kde budeme vedieť, že to bude vždy základom toho, čo robíme?“
Blizzard patrí medzi najväčšie herné štúdiá na svete a v súčasnosti má viac ako 6000 zamestnancov a väčšina z nich pracuje práve na live service podpore existujúcich Blizzard hier ako World of Warcraft, Overwatch 2 a Diablo 4.