Plány, ktoré nevyšli.
Ešte v PlayStation 3 generácii sa Sony pochválilo, že spolu s legendárnym štúdiom Rockstar Games pracujú na exkluzivite pre konzolu od Sony s názvom Agent. Táto hra bola ohlásená počas E3 2009, no od tohto momentu sme o nej nič nepočuli. V súčasnosti vieme, že hra určite nevyjde, no formálne nebola nikdy zrušená.
Prečo však spolupráca Sony a Rockstaru nevyústila v úspešnú hru? Podľa bývalého zamestnanca Rockstar Games Obbeho Vermeijla bol Agent „rozptýlením“ pre štúdio Rockstar a štúdio uprednostnilo hru Grand Theft Auto IV a plné sústredenie sa na tento projekt.
Vermeij prezradil, že pôvodným plánom Rockstaru bolo rozdeliť vývojárske štúdio Rockstar North na dve časti – jedna by pracovala na GTA V a druhá na hre Agent, ktorá mala vývojárske označenie Jimmy: „Bola to hra o Jamesovi Bondovi a Jimmy je škótska verzia Jamesa. Hra sa mala odohrávať v 70. rokoch, mala byť lineárnejšia ako GTA a mala mať viacero lokalít. Bolo tam francúzske stredomorské mesto, švajčiarske lyžiarske stredisko, Káhira a na konci mala byť veľká prestrelka s lasermi vo vesmíre.“
Po roku vývoja sa však Rockstar rozhodol hru Agent hodiť do koša: „Hra sa nevyvíjala tak dobre, ako sme dúfali,“ povedal. „Bolo nevyhnutné, že nakoniec sa za GTA4 bude musieť postaviť celá spoločnosť. Snažili sme sa hru skrátiť v snahe dokončiť jej väčšiu časť skôr, ako príde nevyhnutný telefonát z [Rockstar New York]. Vystrihli sme celý level (myslím, že Káhiru) a možno aj vesmírnu časť. Bolo jasné, že Jimmy nás bude príliš rozptyľovať, a tak sme sa ho vzdali. Myslím, že bol odovzdaný inej spoločnosti v rámci R*, ale nikdy nebol dokončený.“