- Konami pripravuje niekoľko remakov obľúbených hier.
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater príde s novým ovládaním.
- Vývojári však museli doladiť obťažnosť, aby hra nebola jednoduchá.
Konami oznámilo Metal Gear Solid Delta: Snake Eater takmer pred rokom. Na základe zverejnených trailerov a gameplay videí hra pôsobí ako verný remake pôvodného titulu. Napriek tomu však museli do hry zapracovať úpravy, aby splnila nároky moderných hier.
Ak ste hrali originál z roku 2004, určite si spomeniete na pochybné ovládanie. Hráči teda nebojovali len s nepriateľskými jednotkami, ale aj vlastným ovládačom. Prechod na modernú verziu hry so sebou prinesie aj ovládanie, ktoré je typické pre súčasné hry.
To by však mohlo spôsobiť, že titul bude odrazu pôsobiť jednoducho. Vývojári však na to mysleli a obťažnosť hry by sa mala meniť v závislosti od vašej schémy ovládania. Producenti Noriaki Okamura a Judži Korekado o tom prehovorili v rozhovore pre Famitsu.
Počas interview hovorili o výzvach, ktoré priniesla implementácia novej perspektívy. Zrejme zistili, že pri pohľade z tretej osoby – čiže moderného pohľadu – sa obťažnosť hry dramaticky zmenila, a preto sa rozhodli pre samostatné úrovne obťažnosti.
Nezáleží teda, či si vyberiete „tradičný štýl“, pri ktorom ste na protagonistu pozerali zhora alebo „nový štýl“, ktorý vám ponúkne zážitok z hrania. Zakaždým získate adekvátnu obťažnosť, vďaka čomu sa môžete tešiť na vyvážený zážitok z hrania.
Hoci Konami nešetrí novými informáciami o hre, stále neprezradila tú najdôležitejšiu – dátum vydania. Pokiaľ si však chcete zaspomínať na hry zo začiatku milénia, môžete vyskúšať legendárny Silent Hill 2 v novom šate. Ten vychádza už 8. októbra.