Activision prekonal očakávania a oživuje legendárne značky. Bude jednou Crash Bandicoot?

Activision prekonal očakávania a oživuje legendárne značky. Bude jednou Crash Bandicoot?

 

Miliardy do kapsičky.

Vydavateľ Activision Blizzard taktiež „ťažil“ zo súčasnej pandémie a z faktu, že hráči sú ochotní stráviť viac času pri hrách a zároveň aj viac míňať. A tak aj napriek tomu, že spoločnosť nevydala v prvých mesiacoch roka 2020 žiadnu hru, tak sa dočkala tržieb vo výške 1,79 miliardy dolárov, pričom očakávania boli na úrovni 1,64 miliardy.

Vďačiť za to môže primárne Call of Duty, ktorý prekonáva očakávania, no svojou trochou prispeli aj hry World of Warcraft a Candy Crush. Warzone má už 60 miliónov hráčov Modern Warfare predal viac ako ktorákoľvek COD v rovnakom období po vydaní.

Activision však hlavne prezradil, čo ďalej. Napriek výzvam, ktoré do sveta vývoja hier prináša COVID-19 potvrdil finančný šéf Dennis Durkin, že vývoj nového Call of Duty ide podľa plánu a hry by sme sa mali dočkať koncom tohto roka, ako to už býva zvykom. Od Blizzardu sa zas dočkáme novej expanzie pre World of Warcraft s názvom Shadowlands.

To však nie je všetko. Durkin možno potešil mnohých fanúšikov sérií, ktoré vlastní Activision a patria medzi legendy herného priemyslu. Áno, máme na mysli značky ako Crash Bandicoot, Spyro the Dragon, Tony Hawk a ďalšie. Prezradil totiž, že v druhej polovici tohto roka plánuje Activision vydať dvojicu hier „z hlbokej knižnice značiek Activisionu.“

A ak by ste sa spýtali nás, tak dáme ruku do ohňa za to, že to budú nové hry v sérii Crash Bandicoot a Tony Hawk’s Pro Skater. Dúfajme, že tým však nemyslia žiadnu mobilnú hru...

Zdroj: Activision

Páči sa Vám tento článok? Zdieľajte ho!

 
 
 
 
 

Sledujte nás

Gamesite.sk
Zoznam.sk