Všetko bola ilúzia.
Je fascinujúce sledovať sociálne účty rôznych herných vývojárov. Tí vám totiž občas prezradia zaujímavosti o vašej obľúbenej hre, alebo všeobecné fakty z vývoja hier, ktoré prinesú pobavenie alebo poučenie.
A to platí aj o Johnovi Eplerovi, ktorí je v súčasnosti šéfom vývoja Dragon Age: Dreadwolf. Ten totiž na sociálnej sieti Twitter prezradil, že „šprint“ na koňoch v hre Dragon Age: Inquisition bol vlastne iba ilúziou a stlačenie tohto tlačidla reálne vášho tátoša nezrýchlilo.
„Keď "šprintujete" na koni v DAI, nerobí to veľa, pretože Frostbite nemohol generovať prostredie v úrovniach dostatočne rýchlo, takže sme len pridali rýchlostné čiary a zmenili kameru, aby to bolo rýchlejšie.“
„Len aby bolo úplne jasné, že jazda na koni je rýchlejšia ako chôdza, ale rozdiel medzi normálnym behom koňa a "šprintom" koňa neexistuje, okrem toho, že to vyzerá rýchlejšie.“
just to be SUPER clear, riding a horse is faster than being on-foot, but the difference between normal horse run and horse 'sprint' is non-existent except for making it look faster
— John Epler (@eplerjc) February 2, 2023
Vtipným je na tejto situácii fakt, že Inquisition obsahoval quest týkajúci sa pretekoch na koni. V praxi to teda znamená, že bez ohľadu na to, či ste tlačidlo na šprint stláčali alebo nie, tak kôň išiel rovnakou rýchlosťou.
Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám!